Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

  13-3-2010 16:33:04
Hallo bruidjes,
Kunnen jullie mij helpen?
Wij trouwen in de herfst en zouden daarom graag 2 rode paddestoelen op onze kaart zetten, maar zoeken nog een kort bijpassend tekstje!
Iemand suggesties?
Ik heb nu : zij aan zij, zoals deze paddestoelen, trotseren wij elke storm!
Maar mijn toekomstige vindt dat niet zo goed ;-(
Alvast bedankt voor jullie tips!!

Anneleen
12-11-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1339


Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 16:55:10

Euhm niet zo makkelijk,

De herfst gaat gebeuren,
de blaadjes vallen neer,
de wind gaat waaien en
de zon gaat weg.
Maar vanaf nu gaat de zon elke dag op voor ons!

Ik heb een versje van internet genomen en dit er aangeplakt. Gewoon googlen en dan vind je mss wel iets naar jullie zin :-)

groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-3-2010 20:08:11

Een tip: misschien kan je foto's gaan maken in de Efteling? Daar zijn van die grote zingende paddenstoelen! http://farm4.static.flickr.com/3243/2949953994_8cdd446f6f.jpg?v=0 of http://farm4.static.flickr.com/3145/2794028154_3de8618bde.jpg?v=0

Een versje is niet gemakkelijk, maar ik dacht aan:

Vandaag geen gezwam:
... en ... stappen in de huwelijkstram.





Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 21:25:58

Wanneer de boom van kleur verschiet,
de eekhoorn zoekt naar lekkere noot,
en het bos een prachtige aanblik biedt,
dan stappen wij in de huwelijksboot !





Anneleen
12-11-2010
 Meld misbruik15-3-2010 17:39:15

amai jullie kunnen goed rijmen! Maar we hebben ondertussen al iets gevonden!

In de herfst worden de paddestoelen weer groot en kleuren sommigen mooi ‘rood’!

‘Rood’ is ook de kleur van de liefde en van het hart, naar deze dag hebben we getracht… Onze twee harten worden één, vanaf vandaag nooit meer alleen!

Ik was ik en jij was jij, maar vanaf nu is het voor altijd ‘wij’!





Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik20-3-2010 19:42:44

Mooi gevonden



Anneleen
12-11-2010
 Meld misbruik21-3-2010 19:49:46

bedankt Carmen!!
Jij hebt trouwens een mooie trouwdatum!! Wij wilden die ook nemen, maar aangezien die in de week valt, hebben we een andere gekozen...
Groetjes en alvast proficiat!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info