Terug naar overzicht
Beste Delfien, Het zegt mij niet meteen iets. Vermits we al meer dan 20 jaar in het vak zitten kennen we toch wel de meeste deejay's die hun pluimen verdient hebben. Mocht u intresse hebben kan u altijd vrijblijvend bij ons informeren. www.ka-music.be of www.ka-events.be Vriendelijke groeten en veel succes met de voorbereiding, andy
Hallo, Volgens mij zijn dat 2 dj's die verbonden zijn aan poll van ghent. Ge moet anders maar eens op die site kijken www.pollvanghent.be Op ons huwelijk komt poll van ghent ook draaien. Groetjes Cynthia 30/04/10
Delfien, Zijn idd 2 dj's bij het team van Poll Van Ghent. Of ze al of niet goed zijn, daar geef ik geen commentaar op. Neem es contact met op met die heren....je zal snel genoeg voelen of de klik er is. Op de meeste reacties die je hier zal vinden, daar kan je je niet helemaal op betrouwen...spijtig genoeg. (Andy, voor iemand die meer dan 20 j in de scene zit, vind ik je reactie vreemd. Je hebt inderdaad het recht om hier reclame te maken....en dat doe je op elke vraag hier, wat een beetje 'hopeloos' overkomt. Ik zou dit eerder verwachten van een beginnende dj, die nog geen groot klantenbestand heeft opgebouwd.)
hey Delfien, mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek. heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs
hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine