TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hoi Yee
|
9-3-2010 12:11:01
Ik laat mijn boeket ook door m'n ventje lief uitkiezen.
Heb hem een beetje aanwijzigingen gegeven van wa ik mooi vind en gezegd da ik ze met een bepaalde bloem wil
En je kan eventueel een verzegelde enveloppe aan de bloemist geven met daarin een foto van hoe jij het ongeveer wilt...
Groetjes
|
|
katlijn
10-4-2010
|
9-3-2010 12:21:14
Hé Annelies
ik ben gewoon zelf mijn boeket gaan kiezen, samen met alle andere bloemen voor onze dag! Het kiezen van bloemen is niet bepaald iets voor mijn ventje Hij zou er wel iets moois van gemaakt hebben maar 'k wou hem niet opzadelen met iets dat hij niet graag doet. Die romantische gedachte dat de man dit zou kiezen voor zijn bruid lappen we dus even aan onze laars Maar er zijn wel meerdere tradities die wij niet volgen...
Dat is ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk hè! Maar als je je mama, zus en toekomstige niet echt vertrouwt kan je het zeker zelf kiezen hoor, de bloemiste keek ook niet raar dat ik het zelf kwam samenstellen. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt op jullie dag!
Groetjes
|
|
Stefanie
22-7-2011
|
9-3-2010 12:31:37
hey,
Tis bij ons nog erger...
Ik heb zelf mijn verlovingsring mogen gaan kiezen.
Mijn vriend had schrik dat hij iets zou kiezen dat ik niet volledig graag zie en ik voor de rest van mijn leven zou moeten dragen...
Tot daar de romantische gedachte van het ten huwelijk vragen met een mooie ring... verrassing...
Dus de bloemen... daar zal ik ook zelf om mogen gaan...
Maar uiteindelijk is het ook wel ergens lief dat hij alleen het beste wilt voor mij...
Dus ga met een gerust hart zelf de bloemen kiezen, ik zal dat ook doen.
Groetjes
|
|
frida
6-2-2010
|
9-3-2010 12:37:04
he,
Ik ben zelf mijn boeket gaan kiezen... Ik denk dat het een beetje achterhaald is om dit door je a.s te laten doen.
Groetjes
|
|
annelies
17-7-2010
|
9-3-2010 12:43:42
Hallo,
Mijn vriend eist een beetje om dit zelf te doen ... Ergens vind ik het fantastisch dat hij zich dit wil aantrekken , maar aan de andere kant ben ik een verschrikkelijke controlefreak en wil ik zelf alles beslissen ...
Ook twijfel ik een beetje aan de keuze die mijn vriend zal maken ... ik weet bijv. perfect wat ik wil, maar wil hem dan ook weer niet teveel beinvloeden ... zodat hij toch 'zijn' keuze kan maken ...
Je zal waarschijnlijk, net als ik, in spanning moeten blijven wachten tot het moment dat hij toekomt aan je voordeur :)
Groetjes
Annelies (maar dan wel een andere ...)
|
|
Inge
26-6-2010
|
9-3-2010 12:52:25
hey,
Ik laat de keuze wel over aan mijn vriend.
ik vind het wel iets hebben dat hij het kiest.
ik heb gewoon gezegd dat ik een kleurrijk boeket wil.
ben benieuwd!!
groetjkes,
|
|
Eva
10-7-2010
|
9-3-2010 12:54:05
mijn verloofde wou dit ook graag zelf doen, ik heb er wel vertrouwen in omdat ik toch wel wat hints gegeven heb over wat ik mooi vindt EN omdat zijn mama voor de bloemen zorgt
ze is geen professional, maar een hobby-bloemist en ze houdt ook wel van moderne stukken
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-3-2010 12:58:11
Ook de mijne wil dit traditioneel. Feit is wel dat ik hem wel al goed stuur van wat ik erg lelijk vind tot wat ik fenomenaal mooi vind! :)
Hij snapt die hints wel gelukkig, ook als ik dingen zeg qua kleuren enzo.
Hij wil bvb. ook niet dat ik er bij ben met het kostuum kiezen, daar ben ik ergens bang voor, maar hij heeft 't ondertussen al in oren geknoopt dat hij GEEN donkerblauw of zwart mag kopen, die kleuren flatteren hem niet (hij is nl. al erg smal en groot, en donker slankt nog meer af). Grijs (lichtere tinten) of bruin, en iets anders wil ik niet zien. :)
|
|
Lieve
26-6-2010
|
9-3-2010 13:04:49
Traditie of niet, wij gaan gewoon samen naar de bloemist, en samen zijn kostuum uitzoeken. Hij vond dat van dat kostuum eerst eigenlijk niet horen, maar zijn moeder leeft niet meer, en het is zo'n ramp om met zijn broer een afspraak te maken, die z'n agenda zit zo bomvol, dat we gewoon samen gaan :) Veel gezelliger, en ik kan meteen ook zien of het bij mijn kleed zal passen of niet :) En 't voordeel is: we hebben gewoon dezelfde smaak!
|
|
Gitta
9-4-2010
|
9-3-2010 13:15:56
Ik heb ook zelf mijn boeket gekozen. Ik had een foto gevonden van hoe ik het precies wou, dus vond ik het overbodig om mijn toekomstige daarmee op te zadelen. Je kiest zelf of je de tradities volgt of niet he.
Op vlak van kledij zijn we dan wel traditioneel geweest. Ik weet niet welk kostuum hij aantrekt en hij heeft geen flauw idee van mijn outfit! De moeders hebben er natuurlijk wel op toegezien dat alles bij elkaar past 
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
9-3-2010 13:25:32
Mijn verloofde gaat mijn boeket samen met zijn moeder. Ik heb haar al een foto doorgestuurd van wat ik precies wil en gedreigd dat hij met niks anders mag afkomen, dus ik heb er alle vertrouwen in :)
|
|
Leen
8-11-2008
|
9-3-2010 14:18:24
Mijn man had mijn boeket samen met de bloemiste gekozen. Ik had wel een paar foto's van boeketten die ik mooi vond en een staaltje stof een een foto van mijn kleed aan de bloemiste bezorgd. Zo wist zij een beetje welke stijl het mocht zijn en was het voor mij toch nog een beetje een verrassing.
|
|
heidi
|
9-3-2010 14:53:23
ik ben met mijn man meegegaan samen met een vriendin dat mijn kleed al gezien had, ik toonde in de winkel welke tinten ik graag had en de rest deden mijn man en vriendin. Ze hadden echter niet beter kunnen kiezen, het was wat ik wou, ik zei gewoon dat ik geen druppelboeket wou en daar hebben ze rekening mee gehouden...
|
|
Prisca
15-5-2010
|
9-3-2010 17:58:34
Bij ons is mijn zus de tussenpersoon van alles... ze is meegegaan voor mijn jurk, ze heeft mee helpe kiezen met mijn vriend voor mijn boeket en ze gaat ook met hem zijn kostuum kiezen... ik heb er alle vertrouwen in...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
9-3-2010 18:09:46
Mijn man moest maar 2 dingen doen in alle voorbereidingen en dat waren:
* het aanzoek zelf
* een bruidsboeket
Hij weet dat ik graag calla's zie, maar niet graag zo'n boeket met alleen calla's samengebonden. En hij heeft me het prachtigste boeket bezorgd dat ik ooit gezien had! Echt perfect!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
9-3-2010 18:30:43
wij gaan samen kiezen, hebben er dan ook 2 nodig.En ik kies het mijne, zij het hare, al wil ik wel dat zij dat van mij ook mooi vind :) net zoals onze jurken!
Wij hebben allebei een andere smaak, maar juist leuk om zo'n dingen samen te kunnen doen!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
9-3-2010 19:48:15
Ik heb het zelf gekozen. Hoe minder mijn ventje moest doen, hoe beter hij dit vond. Op dat vlak is't nogal een stressbeest.
groetjes, Carolina
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
9-3-2010 20:15:16
ik kies het zelf, breng een stofje van mijn kleed mee, zo ben ik zeker dat alles in orde is zonder mijn kleed te verraden, hij weet namelijk nog totaal niet welk kleur enzo.. en dat zou men boeket wel kunnen vrij geven. Maar men zoetje mag het op onze dag natuurlijk wel afhalen voor hij bij me komt xx
|
|
Katrien
15-5-2010
|
10-3-2010 8:42:46
Hoi hoi,
Ik laat mijn verloofde mijn boeket kiezen. Het is het enige wat hij tot nu toe zelf heeft aangeboden om te doen, dus laat ik hem ook doen. En een boeket dat uit het hart komt is zoveel mooier dan net die juiste kleur of net die juiste bloem. Voor mij dan toch he.
Groetjes Katrien
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|