Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer uitnodiging versturen

  18-2-2010 19:04:00
Hallo,

Wanneer versturen jullie de uitnodigingen. Normaal spreken ze van 6 weken op voorhand maar zou het gelijk liever beetje vroeger doen. Wij trouwen 30 april en heb sedert gisteren de uitnodigingen. Zou ze al willen versturen want de paasvakantie valt er ook nog tussen en misschien dat er wel al mensen op vakantie gaan dan<;

Groetjes Cynthia

Cynthia
30-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1758


Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 19:13:28

Ik zou ze versturen, hoor! Of je kan nog even wachten natuurlijk. Hier viel vandaag een uitnodiging in de bus voor 17 april. Bevestigen voor 27 maart, om je een idee te geven van de termijnen! ;)



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 19:13:31

Ik zou ze versturen, hoor! Of je kan nog even wachten natuurlijk. Hier viel vandaag een uitnodiging in de bus voor 17 april. Bevestigen voor 27 maart, om je een idee te geven van de termijnen! ;)



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik18-2-2010 19:27:31

Maakt dat dan uit dat de Paasvakantie ertussen valt?
Ik zou het nog steeds gewoon 6 weken op voorhand doen, vind het anders nogal pusherig. M'n schoonzus en broer gaven ze 7 maand op voorhand, misselijk werd ik er van, maar goed, heeft ook wel andere redenen.
In praktijk weet iedereen dat je ze toch vroeger gaat sturen, zeker nu je ze al hebt. ;)



Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik18-2-2010 19:34:57

De mensen moeten verwittigen tegen 15 april bij ons. De paasvakantie begint 3 april. Als we ze maa 6 weken op voorhand versturen moeten ze quasi onmiddellijk verwittigen indien ze in de vakantie op reis gaan.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 20:37:42

Ik zou ze binnen een weekje ofzo toch versturen. Ik persoonlijk vind die termijn van 6weken te kort, maar da is ieder zijn gevoel natuurlijk!



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik18-2-2010 20:57:20

Een deel van onze uitnodigingen zijn al persoonlijk afgegeven. De andere doe ik morgenvroeg op de post (dus zullen maandag toekomen denk ik). En ze moeten bevestigen voor 25 maart.
Wij trouwen zaterdag 10 april!
Dus is zo'n 7 weken op voorhand dat ik ze afgeef / verstuur.

Mandy



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik18-2-2010 22:30:02

bij ons is het de gewoonte vanaf 3maand op voorhand te versturen... Das nog net tijd genoeg om verlof te pakken voor mensen die dat willen, en niet te lang op voorhand dat mensen het zouden vergeten...



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik19-2-2010 11:09:05

Hey Cynthia,

Wij trouwen ook 30 april (voor de wet) en feest op 1 mei.
Ik heb onze uitnodigingen al 3 weken geleden uitgestuurd. Wat vroeg geef ik toe, maar was zo enthousiast dat ik niet meer kon wachten. Met als gevolg : op dit moment heeft al 75% van de mensen toegezegd (en het gaat toch over 160 pers)!
Onze datum voor het antwoorden staan op 10 maart (is ook vroeger als de meeste doen), maar zit zelf al jaren in de eventsector en weet dat mensen hier zeer nonchalant mee omgaan. Beter vroeg zetten en alles duidelijk met de catering kunnen afstemmen dan paniek op het einde.
Stuur ze dus maar gerust uit zou ik zeggen en geniet ervan !!!!

TINA



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-2-2010 13:55:17

Mijn ervaring is dat als je ze te vroeg verstuurd, dat mensen dan de uitnodiging opzij leggen onder het mom 'We hebben nog tijd genoeg', maar het daarna vergeten. Dus dat je zelf nog veel mensen moet contacteren om te vragen of ze nu al of niet komen. En dat maakt je juist nog zenuwachtiger... Dus nee, ik zou nog even wachten.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...