Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezelle

  16-2-2010 22:04:38
Hoi Dames,

Ik wou is weten wie jullie allemaal vragen op je vrijgezelle.
Een vriendin vroeg me een lijstje.. maar ik weet niet goed wie vragen. Alleen de echte vriendinnen, dat zijn er dan 4.
Of ook nog nichten en andere familie en kennissen ofzo?

Groetjes,
xxx

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 939


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 22:22:02

Hey, dat is weer zo één van de nogal persoonlijke vragen, in die zin dat 't echt van persoon tot persoon afhangt.

Ik nodig niet al te veel vriendinnen uit, 7 ofzo, en al m'n (aangetrouwde/aanhangsel) nichten, mijn zus uiteraard, moeder en tantes. Voor die laatste twee weet ik niet of ze 't wel plezant gaan vinden, dus probeer op voorhand al mee te geven waaraan ze zich zouden kunnen verwachten. Kunnen ze zelf nog uitmaken of ze wel/ni willen komen, maar zijn ze zeker ni beledigd omdat ze ni uitgenodigd zouden zijn. Feit is da'k met alle nichten/tantes/zus/moeder goede band heb. Denk dat jij moet kijken naar jullie band, wil je rekening houden met eventueel gekwetste nichten als ze niet uitgenodigd worden, etc...?



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik17-2-2010 8:38:18

Ik nodig m'n beste vriendinnen uit (8 in totaal), de zus van m'n vriend en zijn 2 schoonzussen. Met de 3 laatsten kom ik best wel overeen maar is vooral omda'k me daar wat verplicht bij voel.
Ik twijfel ook nog om de vriendin van m'n broer uit te nodigen. Zij zijn nu zo'n 4maand samen (tegen vrijgezellen 7maand). Ik denk da'k eens bij m'n broer ga polsen of zij uitnodiging verwacht. Tis wel 'n toffe maar heb haar nog ni veel gezien dus ja.
Moeder of tantes nodig ik zowiezo ni uit. Tzal 'n zwaar feestje worden dus meer voor de jongere generatie;-)



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 9:34:46

Hoi,
wat ik vooral bizar vind is dat sommigen hun moeder en tantes uitnodigen. Dat heb ik nog nooit geweten, misschien afhankelijk van regio tot regio? Ten slotte zet je een stapje in de wereld en haal je toch wel streken uit, die je moeder misschien beter niet ziet :-)
Bij mij komen mijn beste vriendinnen ( 7) en vier collega's, en de zus van mijn vriend en nog een schoonzus en mijn zus natuurlijk. We zullen in totaal met 15 zijn, wat in mijn ogen wel ideaal is.
Ik had eerst nichten er ook bijgezet, maar dan werd het een beetje veel.
Groetjes
succes!
Joke



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik17-2-2010 9:41:11

Ik nodig mijn beste vriendinnen uit (9tal), mijn zus en mijn schoonzus, en dan ook nog mijn nichten, maar ik heb er maar 3 dus dat valt nog goed mee van aantal :)
Nu afwachten of ze een datum vinden waar iedereen dan ook zich op kan vrijmaken (heb nogal veel vriendinnen die ook weekends werken, dus zal wel moeilijk worden!)

Groetjes,

Sarah



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-2-2010 12:06:12

Bij mij waren het vooral vriendinnen. Ook mijn nicht waar ik een supergoede band mee heb en mijn schoonzus waren erbij. Je moet echt vragen wie jij erbij wil en waar je je ook op je gemak mee voelt. Dikwijls moet je nogal gênante opdrachtjes doen... Daar zou ik absoluut mijn moeder niet bij gewild hebben, laat staan mijn schoonmoeder!

Groetjes,

Véro



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik17-2-2010 13:31:01

bij mij komen mijn zussen, een paar goeie vriendinnen, schoonzussen en mijn moeder.

En op de vraag waarom sommige mensen hun moeder uitnodigen... in mijn geval vind ik het gewoon fijn dat ze erbij is.
En we gaan toch geen rare/gênante dingen doen, mijn zus weet dat ik daar niet van hou, en heeft beloofd dat te respecteren.



Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik17-2-2010 18:05:41

Hey dames,

Bedankt voor jullie reacties.
Heb dan toch maar beslist om een grote groep te nemen zodat er niemand zich "overgeslagen" voelt en om de vrede te bewaren. Uiteindelijk zullen het toch maar de "echte" vriendinnen zijn waar ik het meeste zal bijhangen die avond...
Groetjes en veel plezier dames! Ik kijk er alvast naar uit.



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 11:23:46

Ik neem al mijn vriendinnen mee die zijn uitgenodigd.
Zoveelste meer plezier heb je eraan.

Gwen
14.05.2010.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...