Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

met of zonder partner

  15-2-2010 19:34:56
ik vraag mij of ik gasten die single zijn alleen uitnodig of dat ze een eventuele partner mogen meebrengen. Bv. we hebben een goeie vriend die single is, maar hij 'ziet' al een tijdje een meisje waar hij meer mee wil, maar het blijft precies nogal casual allemaal. Zetten we dan op de uitnodiging dat hij haar mag meebrengen of beter niet...
Ook voor andere vrienden die zo'n 'relatie' hebben (er zijn er zo wel meer in onze vriendenkring)

Tamara
13-11-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1195


Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik15-2-2010 19:59:46

ik zet gewoon op de kaartjes bij alleenstaanden : naam en partner. Dan kunnen ze zelf kiezen of ze iemand willen meebrengen.

Sylvie



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:13:46

Heykes

Ik heb net zoals Sylvie dan vermeld dhr ... + partner. Ze kunnen dan idd zelf zien of ze al dan niet iemand willen meebrengen.

groetjes
Petroeska



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:13:50

Heykes

Ik heb net zoals Sylvie dan vermeld dhr ... + partner. Ze kunnen dan idd zelf zien of ze al dan niet iemand willen meebrengen.

groetjes
Petroeska



Nele
10-4-2010
 Meld misbruik15-2-2010 20:31:04

wij hebben dat er niet bijgezet want anders wordt ons feest bijna verdubbeld...



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-2-2010 21:19:58

Sowieso zou'k 't niet bij elke single zetten op uitnodiging, maar je spreekt precies alleen van vrienden, dusjah...

Ik verkies om enkel hun naam er op te zetten, maar bij sommigen zeg ik nu al, dat als er tegen dan iets is dat ik niet weet, dat ze die mogen meebrengen, als ik 't maar op tijd weet. Da's wel maar voor 'n paar goede vrienden wel te verstaan, niet voor de lieven van kleine puberneefjes/-nichtjes die om de vijf voet veranderen. :)



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 9:22:48

Hej tamara,

Bij ons is het simpel, hebben ze een vaste relatie (maw heb je die persoon al gezien als hun partner?) dan nodigen we hun partner mee uit. Maar dat beslissen jullie natuurlijk zelf hé, en dat maakt het soms moeilijk.

Eva



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik16-2-2010 9:31:06

Bij ons zal het wat afhangen van persoon tot persoon. Ik nodig bv een oude jeugdvriendin uit die geen vriend heeft. Zij zal wss niemand kennen op ons feest, dus bij haar ga ik zetten "en partner", anders staat ze daar maar alleen (en ze komt zeker heeft ze gezegd).
Een andere vriend bv die ook vrijgezel is daar ga ik wss niet "en partner" bijzetten want hij zal veel mensen kennen op ons feest (oa zijn zus).
En over 't algemeen heb ik toch liever da ze ni zomaar iemand meenemen. Het kost allemaal veel geld en da geef ik liever ni uit aan iemand die we mss nooit meer zien.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2010 11:18:13

Bij ons hetzelfde als Eva: hebben ze een langdurige relatie (= meer dan een half jaar), dan zijn ze welkom met partner. Mijn nichtje had enkele maanden een vriend, maar we hadden hem nog nooit gezien + elke keer als we haar zien, heeft ze een ander = een uitnodiging als vrijgezel! Ondertussen is het ook alweer 'af'... Ik vind een trouwfeest een heel duur gebeuren (+/- €100 p.p.), dan mag je al 'kieskeuriger' zijn ivm de gasten, vind ik.
Als je 'en partner' erop schrijft, denken sommigen misschien dat ze een partner moeten meebrengen...

Groetjes,

Véro



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 13:30:52

bij ons zijn het enkel de personen die we kennen. Er zijn ook twee vrienden die een vriedin hebben, maar die ik nog maar 1 keer gezien heb, en vanwaar ik ook niet weet hoelang het ga duren. Jammer maar helaas, je moet ergens je lijn trekken. En ik weet dat ze het zeker niet erg zouden vinden alleen te komen. Enkel voor men kleine zus maak ik een uitzondering. Ze is voor het moment alleen, is mijn getuige en loopt mee in de suite. Ze mag een vriend uitnodigen, maar ik heb haar wel de raad gegeven.. beter een goede vriend dan een slecht lief. Je staat ermee op heel veel foto's het is jammer voor als het dan misloopt.xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...