Terug naar overzicht
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
ik ken er ene van sint-truiden die ik persoonlijk goed vind. zelf uw liedjes kiezen enz.. geen gezever alles erop en eraan en een heel betaalbare prijs.logistjp@hotmail.com 0497/377955.succes.
Beste vooreerst proficiat met je komend huwelijk.Je kan altijd eens met ka-music bellen of mailen. Ze staan hier ook op de site en bieden steeds extra voorwaarden voor mensen die via deze site boeken.www.ka-music.be De referentie voor feesten al meer dan 25 jaar Vriendelijke groeten,Andy
We hebben Kurt' DJ Team geboekt. Zij zijn huisDJ in een aantal Limburgse zalen & liggen in Hoeselt. Kijk maar eens op www.kurts.be ! Groetjes!
Hallo,Ik heb de gegevens gekregen van:Dico Duo FanaticoSascha Dassen & Luc Daems089467942sascha_dassen@hotmail.comGroetjes
Wij hadden na 't eten eerst een covergroep en nadien DJ Dark. Ambiance verzekerd! 't Was echt super! Je kan kijken op www.covergirlband.com voor de groep. Het adres van de DJ heb ik niet maar ik weet dat covergirl en DJ Dark regelmatig samenwerken en een prijsje doen als je ze allebei samen boekt. groetjes