TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jefke
|
11-2-2010 8:24:28
Geachte,
anders moet je eens mailen naar album617@yahoo.com niks dan lof over.
groetjes
|
|
LeBart
|
11-2-2010 9:11:00
Misschien eerst eens in eigen boezem kijken en iets meer specifieren. Leuk, dynamisch en enthousiast zijn niet direct muzikaal te vertalen ...
|
|
David
|
|
|
dierk
|
11-2-2010 12:42:19
Beste Tom,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
|
|
Jeoffrey
|
11-2-2010 12:59:24
Beste
Ik ben nog vrij op die dag. Ik heb reeds 10 jaar ervaring. Ik draai alle genres muziek naar jullie voorkeur! Mijn prijs is 350 euro inclusief materiaal, 250 zonder materiaal, en ik draai van begin tot einde van het feest. Indien u intresse zou hebben, laat mij gerust iets weten. Mijn nummer is 0478/72.70.64. E-mail: jeoffreydevriendt@hotmail.com
Met vriendelijke groeten
Jeoffrey Devriendt
|
|
Tom
1-1-2014
|
11-2-2010 16:07:18
Juist, het gaat om vrijdag 13 augustus 2010. Neen, we zijn niet bijgelovig :p
Ben zelf nogal muziekliefhebber en heb wel een aantal songs die ik zeker wil horen. Op voorhand afstemmen is dus de boodschap.
Verder is interactie met het publiek belangrijk, aanvoelen wat de mensen op de dansvloer juist willen... Het moet bruisen!
Groeten,
Tom
|
|
Lieven
|
11-2-2010 17:25:39
Beste Tom
Gefeliciteerd met uw huwelijk.
Ik behoor tot Ludwigs DJ-team. Wij zorgen ervoor dat uw feest tot in de puntjes wordt verzorgd.
Alle DJ's van Ludwigs zijn professioneel opgeleid zodat hij iedereen kan amuseren. Wij houden ook heel goed rekening met uw wensen.
Als u meer wilt weten, mag u onze website www.ludwigs.be steeds bezoeken of u kan ons bereiken via het e-mailadres info@ludwigs.be.
U bent steeds welkom voor een vrijblijvend informatief gesprek
Met muzikale groeten
DJ Lieven
|
|
mark