TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jefke
|
11-2-2010 8:24:28
Geachte,
anders moet je eens mailen naar album617@yahoo.com niks dan lof over.
groetjes
|
|
LeBart
|
11-2-2010 9:11:00
Misschien eerst eens in eigen boezem kijken en iets meer specifieren. Leuk, dynamisch en enthousiast zijn niet direct muzikaal te vertalen ...
|
|
David
|
|
|
dierk
|
11-2-2010 12:42:19
Beste Tom,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
|
|
Jeoffrey
|
11-2-2010 12:59:24
Beste
Ik ben nog vrij op die dag. Ik heb reeds 10 jaar ervaring. Ik draai alle genres muziek naar jullie voorkeur! Mijn prijs is 350 euro inclusief materiaal, 250 zonder materiaal, en ik draai van begin tot einde van het feest. Indien u intresse zou hebben, laat mij gerust iets weten. Mijn nummer is 0478/72.70.64. E-mail: jeoffreydevriendt@hotmail.com
Met vriendelijke groeten
Jeoffrey Devriendt
|
|
Tom
1-1-2014
|
11-2-2010 16:07:18
Juist, het gaat om vrijdag 13 augustus 2010. Neen, we zijn niet bijgelovig :p
Ben zelf nogal muziekliefhebber en heb wel een aantal songs die ik zeker wil horen. Op voorhand afstemmen is dus de boodschap.
Verder is interactie met het publiek belangrijk, aanvoelen wat de mensen op de dansvloer juist willen... Het moet bruisen!
Groeten,
Tom
|
|
Lieven
|
11-2-2010 17:25:39
Beste Tom
Gefeliciteerd met uw huwelijk.
Ik behoor tot Ludwigs DJ-team. Wij zorgen ervoor dat uw feest tot in de puntjes wordt verzorgd.
Alle DJ's van Ludwigs zijn professioneel opgeleid zodat hij iedereen kan amuseren. Wij houden ook heel goed rekening met uw wensen.
Als u meer wilt weten, mag u onze website www.ludwigs.be steeds bezoeken of u kan ons bereiken via het e-mailadres info@ludwigs.be.
U bent steeds welkom voor een vrijblijvend informatief gesprek
Met muzikale groeten
DJ Lieven
|
|
mark
|
11-2-2010 18:09:09
hallo ik speel alle een lange tijd ook al een paar keer in aalst indien intresse laat het weten 0479320393 mvg dj mark
|
|
Jeoffrey
|
11-2-2010 20:03:05
Sorry, even te snel geweest met antwoorden :) maar 13 augustus ben ik dus degelijk wel nog vrij :) ik bespreek op voorhand wat jullie allemaal willen horen. Ik heb ervaring met alle genres daar ik naast trouwfeesten ook verjaardagsfeesten en grote fuiven draai en ik draai ook als vaste dj in enkele dans en jeugdcafés. Ik draai dus zowel van jaren '60 tot '00. Ook ambi, R&B, rock, house... zowat alle genres dus. Dus moesten jullie intresse hebben, laat me gerust iets weten.
Met vriendelijke groeten
Jeoffrey
|
|
Geert
|
11-2-2010 21:33:31
mogen dj's hier nu vrij reklame maken??
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
12-2-2010 2:49:18

|
|
Jeoffrey
|
12-2-2010 11:47:23
@ geert: wat bedoelt ge daar mee?
|
|
Geert
|
12-2-2010 13:26:38
@ Jeoffrey: hebt u bij het inloggen van deze site volgende boodschap van de administrator niet gezien? :
Opgelet voor sluikreclame en malafide handelaars. Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Handelaars die hun producten of diensten promoten en die geen betalend lid zijn van WijTrouwen.com zijn een advertentievergoeding verschuldigd van 75 euro excl. BTW per gepost commercieel bericht. Om concurrentievervalsing te voorkomen, zal WijTrouwen.com melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
|
|
Jeoffrey
|
12-2-2010 14:45:38
Sorry, ik heb hier nooit op gelet. ik wil mij excuseren en voorlopig geen berichten meer posten. ik wil dan ook vragen dat de beheerder mijn berichten wist. Ik zal meteen een aanvraag indienen voor een offerte om te mogen adverteren op deze site.
Nogmaals mijn excuses.
Mvg Jeoffrey
|
|
Michel
|
16-2-2010 12:51:01

|
|
Johanna
6-6-2009
|
2-3-2010 14:54:14
Wij hadden na 't eten eerst een covergroep en nadien DJ Dark. Ambiance verzekerd! 't Was echt super! Je kan kijken op www.covergirlband.com voor de groep. Het adres van de DJ heb ik niet maar ik weet dat covergirl en DJ Dark regelmatig samenwerken en een prijsje doen als je ze allebei samen boekt. groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|