Terug naar overzicht
BesteIk ben nog vrij op die dag. Ik heb reeds 10 jaar ervaring. Ik draai alle genres muziek naar jullie voorkeur! Mijn prijs is 350 euro inclusief materiaal. Indien u intresse zou hebben, laat mij gerust iets weten. Mijn nummer is 0478/72.70.64.Met vriendelijke groetenJeoffrey Devriendt
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Wij hadden Tom Willems van dj supreme, echt waar, een topper!Hij werkt met aanvraagpapiertjes. Hij legt die tussendoor discreet op tafel en iedereen kan zijn favorieten opschrijven. Aan de hand daarvan bezorgt hij iedereen een fantastische avond!www.djsupreme.be Groetjes Evy558 dagen getrouwd
Hallo Hansop www.djmarc.be vindt u meer info Speciale prijzen voor trouwers
Hoikes,Graag wijs ik jou door naar onze site (trouwens we staan op deze site ook vermeld) www.ka-music.be we zijn een dj team met meer dan 25 jaar ervaring in huwelijken. Van discobar tot speciaal indoor fire work zelfs kan je bij ons terecht. En dit is dan zelfs een exclusiviteit van ons. Vraag gerust vrijblijvend onze info aan. Enne Natuurlijk heel veel succes met de voorbereiding van je huwelijkAndy
Geachte,anders moet je eens mailen naar album617@yahoo.comniks dan lof over.groetjes
Beste TomGefeliciteerd met uw huwelijk.Ik behoor tot Ludwigs DJ-team. Wij zorgen ervoor dat uw feest tot in de puntjes wordt verzorgd.Alle DJ's van Ludwigs zijn professioneel opgeleid zodat hij iedereen kan amuseren. Wij houden ook heel goed rekening met uw wensen.Als u meer wilt weten, mag u onze website www.ludwigs.be steeds bezoeken of u kan ons bereiken via het e-mailadres info@ludwigs.be.U bent steeds welkom voor een vrijblijvend informatief gesprekMet muzikale groetenDJ Lieven
aan de dj's die hier geen betalende advertentie hebben:Opgelet voor sluikreclame en malafide handelaars.Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Handelaars die hun producten of diensten promoten en die geen betalend lid zijn van WijTrouwen.com zijn een advertentievergoeding verschuldigd van 75 euro excl. BTW per gepost commercieel bericht.Om concurrentievervalsing te voorkomen, zal WijTrouwen.com melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
Beste,Kijk gerust eens naar deze siteusers.telenet.be/erima
Wij hadden na 't eten eerst een covergroep en nadien DJ Dark. Ambiance verzekerd! 't Was echt super! Je kan kijken op www.covergirlband.com voor de groep. Het adres van de DJ heb ik niet maar ik weet dat covergirl en DJ Dark regelmatig samenwerken en een prijsje doen als je ze allebei samen boekt. groetjes