Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidshuis merksem

  28-11-2005 18:10:02
heykes iedereen,is er iemand die haar jurk bij het bruidshuis in merksem heeft gehaald,en hoe gaat dat daar dan met de betalingen?met overschrijving of voorschot?dan weet ik of ik iets moet meenemen,alvast bedankt nancy 12-05-2006

nancy
12-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1747


Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik28-11-2005 19:19:08

je moet de helft betalen ongeveer. Met bancontact gaat in elk geval.
Groetjes en nog veel succes met het beslissen.



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik28-11-2005 19:43:24

Heel goede winkel, ben gisteren met opendeur dag geweest, moest niet aanschuiven. Hele lieve mevrouw, liet mij alle jurken zien en alles passen dat ik wou, waren een tiental jurken en ze hebben zo veel verschillende dingen dat je zowiezo wel je zin vindt. Voorschot is ongeveer 500 euro. De meeste jurken kosten tussen de 1000 en de 1300. Heb zelf een linea rafaelli, ze hebben bijna heel de collectie.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-11-2005 20:10:37

Ja absoluut heel goeie winkel. Heel goeie service, vriendelijke mensen. Ze dringen je echt niets op. De winkel was iets kleiner dan verwacht, maar inderdaad ze hebben veel van Linea Raffaelli. Ik moest de helft voorschot betalen (met Bancontact).



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik28-11-2005 21:58:48

Hey Nancy,

ook mijn kleed komt van het Bruidshuis. Toen ik mijn kleed gekozen heb, heb ik €500 voorschot betaald (is ongeveer 1/3 van w



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik28-11-2005 22:01:45

Oeps, iets te vlug

€500 dus wat ongeveer 1/3 is van wat ik in totaal moet betalen aan mijn kleed + stola + accessoires. De rest betaal ik nu donderdag (via bancontact) wanneer ik mijn kleedje eindelijk mag gaan halen!

Ik ben in ieder geval heel tevreden over de service en kan de winkel alleen maar aanraden. Bij mijn eerste bezoek mocht ik zoveel kleren passen als ik wou en werd ik heel goed begeleid. Ook daarna bij al mijn pasbeurten, was er niets teveel en werd ik heel goed geholpen.

Veel succes met je zoektocht!

Kathleen
03/12/05



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik29-11-2005 9:01:36

Hoi Nancy,
ook ik ben zaterdag naar het Bruidshuis geweest, was de 1ste winkel waar ik naartoe ben geweest en heb onmiddellijk mijn kleed gekocht. De service was perfect, niets was teveel en een correct maar lieve dame die me geholpen heeft. Heb ook €500 betaald met bancontact (voorlopig aanvaarden ze geen creditcards). Succes met de zoektocht!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-11-2005 13:34:14

Hey

Ik heb niet zo'n goede ervaring met het Bruidshuis.

Ik ben er enkele weken geleden geweest samen met mijn mama en getuige. De winkel is niet zo heel groot en als men van buiten naar binnen kijkt ziet men je daar staan. Nu dat is natuurlijk niet zo erg.

Maar wat me tegenstond was de verkoopster. Ze sprak me aan alsof ik een kind van 5 jaar was, en toen de verkoopster met mij in het paskot was vroeg mijn mama iets aan een andere verkoopster en kreeg als antwoord: 'Mevrouw, er is al een verkoopster met jullie bezig, we kunnen niet allemaal ons werk laten vallen voor jullie'. En er was niemand anders in de winkel!

Ik deed daar een kleed aan waar ik echt niet mee stond, het was alsof ik een dekbed rond mij had gebonden, het verdikte mij enorm en verkleinde mij bovendien. Ik zag er echt niet uit. En toen zei de verkoopster 'Oh heel mooi'. Sorry, maar het was verschrikkelijk en dat was echt gelogen van haar, het kan niet zijn dat ze dat mooi vond.

Verder vond ik ze allemaal heel ongeïnteresseerd in ons en gaf men vaak onjuiste informatie. Ik vroeg om een wit kleed, dus geen ecru of gebroken wit. Ze zei dat dat gewoon niet bestond, terwijl ik die ochtend nog een wit kleed had aangehad! Tis niet omdat zij het niet hebben dat het niet bestaat hé.

Allé, het was misschien de verkoopster haar dag niet, maar ik vond de service van Le Chapeau 10 keer beter.

Groetjes

Vicky
09.09.06



nancy
12-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 17:11:45

dank je wel voor jullie reacties!!!ik ben stapelgek helemaal verliefd op de collectie van raffaelli!!ik vind ze allemaal even mooi en heb ze ook allemaal aangehad!1kleedje uit het boek sprong er meteen tussenuit maar...dat hadden ze nog niet binnen maar ik heb net telefoon gehad dat het geleverd is dus duimen dat het "mijn" kleedje is,ik denk absoluut van YES dus nu weet ik dat ik gewapend met men bankkaart kan gaan!!!groetjes nancy 12-05-2006



nancy
12-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 17:14:27

jammer voor je vicky dat het zo tegengeslagen is,net op een dag dat het juist fun moet zijn!!!!en het kan dan mss haar dag niet geweest zijn....dat moet ze dan maar thuis laten he!!!toch fijn dat je toch je speciale bruidjes aanpak nog elders gevonden hebt :-):-)



Cathy
6-5-2006
 Meld misbruik10-12-2005 13:37:52

Hey,

Ikzelf ben niet in het bruidshuis geweest omdat ik ook heb gehoord dat de reputatie niet al te goed is. Een vriendin van me mcoht op de dag van haar trouw haar versteld kleed komen halen, en toen ze het thuis aan trok, bleek de hele naad losgekomen te zijn en de onderkant van het hele kleed was vuil. Ander moment had beter geweest natuurlijk.
Ik heb mijn kleed gaan halen in Le Chapeau in Antwerpen. enorm veel keuze en zeer goede service...absoluut!!!! ik heb er vier uur staan twijfelen voor ik uiteindeiljk het juiste kleed gevonden had...en daar had niemand problemen mee!



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik13-12-2005 9:25:46

Ik had een hele goeie service in het bruidshuis en ze zijn ook uren met mij bezig geweest. Ik had een iets oudere verkoopster, een hele lieve, was daar wel blij mee want die andere verkoopster was minder sympathiek.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info