Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado getuigen

  3-2-2010 12:54:57
hallo,
we trouwen binnen 2 weken, de 19e februari.
is dus nog even ongeduldig wachten. nu is mijn vraag of jullie een kado kopen voor jullie getuigen??? is dit de gewoonte of doen ze dit maar af en toe eens?
ik dacht in noodoplossing een bongo bon of zo?
Wie doet dit ook?
isabelle

isabelle
19-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1226


Elena
19-6-2010
 Meld misbruik3-2-2010 12:57:17

Hey Isabelle,

Wij geven onze getuigen een pen met hun naam in gegraveerd. Deze krijgen ze 's morgens en dan kunnen ze daarna de akte tekenen.

Groetjes,
Elena



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:43:33

Dat is een keileuk idee, Elena, waar heb je dat laten doen?

wij willen wel een kado kopen voor onze getuigen, maar weten nog niet wat... dat van die pen is wel heel tof!



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik3-2-2010 14:05:08

Hey
Ik kreeg bij mij zus enkele fleskes cava omdat ik dit dlgraag drink. En zo had elke betrokkene in het huwelijk iets typisch voor hem/haar.

Dat van die pen noteer ik ook hoor! ijn getuige is leerkracht en die zijn ol op pennen! Al betwijfel ik dat je in rood het register mag tekenen :)
x Kitty



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik3-2-2010 14:50:43

Hallo,


WIj hebben een houten doosje laten graveren met 2 pennen ook nog eens gegraveerd.

www.bedankjes.nl

Gwen
14.05.2010



Elena
19-6-2010
 Meld misbruik3-2-2010 15:35:55

Hey Lieve,

We hebben dit nog niet laten doen, we zijn nog aan het rondkijken waar we dit eventueel kunnen doen, maar zodra we het gedaan hebben, laat ik jullie iets weten.

Groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-2-2010 17:32:08

Wij hadden een heel persoonlijk cadeau, nl. de droomtractor van de getuigen in miniatuurversie. Het staat bij beiden op een ereplaatsje!

Groetjes,

Véro



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik5-2-2010 9:33:30

Als getuige van mij zus vorig jaar heb ik een Bongo kado gekregen. Ik moest de laatste dag nog vanalles regelen voor haar en heb dan een verwenbon gekregen op haar trouw. Zodat ik kon uitrusten. Vond ik wel goed, ze had dat op het avondfeest gegeven en er een gans verhaaltje rond gemaakt.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...