Terug naar overzicht
Dag Sabrina,Ik ben bruidskapster/visagiste aan huis. Ik doe Bruidsarrangementen aan huis. Voor meer info kan je me contacteren 0476/778482 of even een kijkje nemen op mijn website www.beauty-vera.be Groetjes en misschien tot binnenkort.Vera
Aan Sabrina,ik ben visagiste en woon 15 km; van Sint-Niklaas.Mijn partner en ik verzorgen buirdsreportages en make-up. Indien u meer info wilt, kan u mij altijd bereiken via www.makeyouup.be of www.perfectpicture.be Hopelijk tot ziens. Ilse
Zoek je iemand die aan huis komt of niet?Ik heb mijn haar laten doen bij hair & Nail Peggy op de Kokkelbeek in St-Niklaas. Héél mooi en het is de hele avond goed blijven zitten. Ze doet ook de make-up, maar dat deed mijn nicht voor mij.Groetjes,Véro
He Vero,Ik heb ondertussen al iemand gevonden voor mijn haar maar zoek alleen nog iemand voor mijn make-up. Dat is eigenlijk nog het moeilijkste.groetjes,
Hallo,Je mag altijd een kijkje nemen op www.heidifonteyn.be Groetjes!
he karen,ik heb al op de website heidifonteyn gekeken maar krijg telkens geen foto`s te zien als ik dit aanklik.groetjes
Hey Sabrina,Neem eens contact op met Valerie Carolus. Zij is onze personal Hair and Make up artist.Haar nummer 0498/06 26 95Met vriendelijke groeten,Toon0495/23 69 21www.maximuz.be
HeyBekijk deze site eens www.ellegancia.be Groetjes
Hallo Sabrina,Misschien kunnen wij je helpen,kijk eens op www.sasacademy.be veel succes,
hey Sabrina, ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen. voor meer info graag een mailtje naar hani@live.be groetjes Hani