Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

22-12-2009 16:30:33
Hoi bruidjes!

Wij zijn reeds getrouwd voor de wet op 06/03/09'.
Volgend jaar trouwen we voor de kerk en nu ben ik lichtjes begonnen met een misboekje samen te stellen.
Ik had reeds wat voorbeelden gekregen van enkele mensen, maar krijg je zoiets van de pastoor ook? Want iedere pastoor doet dat waarschijnlijk met andere teksten ofzo.

Groetjes
Valerie

04/10/10

Valerie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 573

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-12-2009 18:43:56

Bij de meeste pastoors kan je wel een map met voorbeeldteksten meekrijgen, hoor! Hier was het alvast het geval (maar het boekje was al af nog voor we bij hem langs waren geweest! Hihi!).

Groetjes,

Véro

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik23-12-2009 8:31:15

Hallo.

Tnx voor de reactie!

Ja, ik heb me er gisteren ook eens mee bezig gehouden. Zo hier en daar wel wat gevonden en ik moet zeggen, ik ben trots van het resultaat.

Volgens mij zal die pastoor mij niet veel meer moeten helpen, hehe :D

Groetjes
Valerie

04/09/10

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik23-12-2009 9:25:31

Zend me een mailtje en ik stuur je een bundeltje van de pastoor met allemaal tekstjes...
deborah.debbaudt@telenet.be

Grtjs
Deborah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...