Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk

  9-11-2009 9:15:54
Hallo,
ik zit met een enorm schuldgevoel!! BEn ondertussen al in 3winkels gaan passen en bij de laatste winkel had ik (voor mij toch) HET kleedje... Nu wat ik dan wel minder vind is het prijskaartje, en dat om maar 1 keer aan te doen in je leven,..
Mijn ouders zijn wel bereid om het te betalen omdat het 'mijn' dag is maar toch,...
Ons mama vond het wel heel erg mooi want heb niemand anders meegenomen...

Wat moet ik doen??

Groetjes,
Noortje
17/07/09

Noortje
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1168


Noortje
17-7-2010
 Meld misbruik9-11-2009 9:17:13

De huwelijksdatum klopt wel niet, het is in 2010 !!
Was te vlug hehe :)



Sofie

 Meld misbruik9-11-2009 11:40:19

Hey Noortje

Je trouwt toch maar 1 keer hé, en ik denk dat je nu bij alle andere kleedjes die je aanhebt zult denken "ja het is wel mooi maar niet zoals HET kleed" ...Het is ook zonde om geld uit te geven aan een kleed dat minder duur is maar je niet mooi vindt hé, dan beter eentje nemen waar je echt geniet van hebt. maar ik weet dat het een dure zaak blijft...
Als tussenoplossing kun je natuurlijk het kleedje laten "namaken" door een naaister...

succes ermee!

Sofie
15/05/10



Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik9-11-2009 12:54:59

ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Mijn jurk kwam uit op ongeveer 2500 euro. Ik vind dat heel veel geld. Ik heb besloten om het toch niet te doen. Ik heb nu een andere mooie jurk, gekocht in Engeland. Prijzen daar vond ik een stuk beter dan in Nederland. Ik ben één dag op en neer gevolgen voor 50 euro! Misschien ook een tip voor aanstaande bruidjes.
Nu een supermooie jurk gevonden voor minder dan de helft van de eerste jurk. Beswlis dus niet te snel.



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-11-2009 13:17:53

@Heleen
En naar waar ben je dan geweest in Engeland? Waren er dan andere kleedjes of zijn het zowat dezelfde merken als hier?



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-11-2009 15:27:10

Ik had dat probleem ook (alleen moest ik de jurk zelf betalen). In de 3de winkel vond ik mijn droomkleed en vond het ook een paar 100 euro te duur. Ben daarom nog naar een 4de winkel geweest en daar vond ik een min of meer gelijkaardig kleed aan een interessantere prijs. Misschien is een 4de of 5de winkel bezoeken ook een optie? Trouwens, kleedjes passen is toch zo superzalig :-)



Thomas
12-5-2010
 Meld misbruik9-11-2009 19:12:48

Dag Noortje,
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik vind het echt zot om meer te betalen voor een kleedje dan dat ik verdien in een maand. ook mijn moeder wil het betalen.
Ik heb ondertussen al een 4de en een 5de en zelf een 6de winkel gedaan en ik kan dat ene kleedje echt niet uit mijn gedachten zetten.
Mijn vriend merkte dit ook en samen hebben we gekeken of het niet mogelijk was om ons budjet anders te verdelen.
Geven en nemen en compromisses maken. En het is me gelukt. Ik ga het kleedje krijgen en hij mag een professionele dj inhuren...

Groetjes Jana (nog 184 dagen te gaan)



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik12-11-2009 21:38:52

Hey Noortje,

Praat erover met je verloofde en je ouders! Als ze het echt willen betalen en niemand voelt zich daarbij ambetant zou ik ervoor gaan! Maar ik zou er eerst ff over samenzitten zodat er achteraf geen schuldgevoelens of verwijten zijn!

Groetjes,
Edel
07/08/2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info