Terug naar overzicht
Wij hadden kristof vercruysse van Izegem. We waren zeer content van hem. En hij speelt muziek naar iedereen zijn wensen. Zijn telefoonnummer is 0477759768.mvgsophie
Hoi Anne,als je wil mag je me vrijblijvend contacteren via www.djlex.be of via 0475/70.49.27Mvg,Alex/Dj Lex
Hey,Zaterdag 24 oktober was er galabal in Waregem.De discobar was klimaxs music en het was ongelooflijk goed.Ik zou hem zeker eens contacteren op www.klimaxsmusic.be Chantal
Wij hebben Sonatek vorige zomer gevraagd voor mijn verjaardag en voor het jaar ervoor voor mijn vriend zijn verjaardag. Wij vonden hem echt heel goed.Hij luistert echt naar wat er gevraagd wordt en je mag hem een playlist geven. Hij probeert hier zoveel mogelijk liedjes van te draaien. Hij vind dit blijkbaar gemakkelijk omdat hij op deze manier zoveel mogelijk rekening kan houden met de wensen van de klant. Hij draait echt muziek van de jaren 50 tot hedendaagse muziek. Het is wel zo dat hij geen hele avond een specifiek genre speelt (zoals enkel StuBru-muziek of trance of techno). Hij probeert een beetje voor iedereen te draaien.www.sonatek.be is zijn website.groetjesMieke
Hey Anne,Visit my site for more info: www.djbobdegroot.be Groeten,Bob