Terug naar overzicht
in sint-amands bij mdh producties kan je ook een dj boeken. en anders eens even kijken op de gouden gids.Omgeving Bornem zijn er wel een aantal.Lesley12/06/2010
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Vickyeen vriend van ons is dj, Werner. Hij doet ook onze trouw op 10april 2010 en heeft voor mijn nicht ook gedraaid. Ik weet niet direct wat zijn prijzen zijn maar je kan hem steeds contacteren! Stuur me maar een mailtje als je graag zijn gegevens wil (katlijn_v@hotmail.com) Hij zelf is van Breendonk...groetjes Katlijn
Hey Vicky,Disco Flash : van Mechelen naar Puurs is maar een kattesprongetje. Komen steeds met 2 DJ's en draaien echt voor alle leeftijden. Meer info kan je krijgen via hout1234@hotmail.comSucces
Klimaxs music is anders ook een echte aanrader.Zijne site www.klimaxsmusic.be Chantal & David03-07-2010
kijk eens op deze website:http://www.vanderherten.be/ hij heeft gedraaid op ons feest op 2/10 en het was super;hij heeft eerst met ons een tweetal weken op voorhand een playlist gemaakt en hij werkt ook met briefjes zodat de gasten verzoeknummers kunnen aanvragen.Ik ben zelf van Oppuurs en ons feest was in Kalfort
Hallo Vicky, ik kom niet uit de omgeving van Puurs.Maar wel uit Holland uit het warme Brabant,van mij naar Puurs zal ongeveer 1,5 uur rijden zijn.Als u kunt reageren dan zal ik een zeer scherpe prijs hanteren gezien de recessie.Mvg DJ Antwanwww.dj-antwan.nl
HalloIk ben DJ GUIDO en heb ruime ervaring in feesten...Tel:0475583055
beste vicky ik ben ook een dj dicht bij jullie een klein half uurtje rijden ik heb die dag gerust tijd onze prijs 250 euro van 7 tot 4 uur met materiaal en al inbegrepen (ook scanners) enz ga zeker eens kijken op www.djteamxplosive.be
hey vicky, ik ben een dj van liezele dicht bij de deur heb al alle feesten gedraaid feesten is leven e, en heb vaste prijs dus ik reken geen extra uurkosten , prijzen hangt natuurlijk af van wat jullie willen qua materiaal, lichten enz , je mag me altijd mailen en zo krijg je alle nodige info, alvast proficiat
fiogf49gjkf0d Hallo Vicky, wanneer u nog opzoek bent naar de DJ voor uw bruiloft, mag ik u dan verwijzen naar www.dolfijnfeestfestijn.nl Hier vind u de nodige informatie, wij draaien muziek van jong tot oud 60's tot 90's en 2000. Van slow dance tot rock & roll enz... Ik ben eerst 5 jaar met een collega DJ op pad gegaan en nu sinds 3 jaar zelfstandig. En voor een prijs van € 275.00 all in hoefd u het echt niet te laten. U mag ook contact op nemen via de mobiel +31657598408 totziens of tot horens Yvonne & Antwan