Terug naar overzicht
In Rillaar zelf is er eentje, Michelle Feyaerts (wel neit goedkoop!). An Aarschot heb je Natalia Ghafari. Ik heb er zelf eentje uit Leuven: Ans Brugmans. Ze heeft ook de make-up gedaan voor de trouw van mijn beste vriendin vorig weekend (bij haar, haar mama en mijzelf) en allemaal supercontent van! Zit ook zeer goed qua prijs. Je kan haar mailen op abrugmans@hotmail.comgroetjes
Hey,Ik heb gebeokt bij Michele Feyaert.Prijs viel uiteindelijk nog goed mee hoor (heb zo een pakket voor bruid / moeder / bruidegom / vader genomen).Groetjes,TINA1.5.10
Dag DorienIk trouw een dagje na jou ;-)Onlangs zijn we naar een trouw geweest van vrienden en haar make-up was gedaan door Michèle. Ze zag er echt fantastisch uit en ik dacht meteen ; die wil ik ook voor mijn trouwfeest ! Jammer genoeg is ze niet van de goedkoopste,; maar ze levert knap werk af. Bovendien heb jij het voordeel at je geen verplaatsingskosten zal hebben. Groetjes
Hallo,Ik had Nathalia Ghafari van de Witte Lotus in Aarschot. Ik ben er echt super tevreden van en mijn mama ook! Ze luistert heel goed naar wat je wilt en de make-up bleef heel goed zitten!Groetjes,Natalie.
Hey,Ik heb Nuira L Artista genomen. Ze is supergoed en luistert naar wat je zelf wil en is creatief. make_up_artista@hotmail.comGroetjes
Ik had ook Nathalie Ghafari en was eveneens supertevreden! echt een aanrader! groetjes
Hey Dorien,je mag me altijd contacteren, ikzelf ben visagiste/hairstylistedorina1@live.beMet vriendelijke groeten,Dorina
Hallo, @ Nathalie en Marijke bedankt voor de lieve complimentjes! stuur mij zeker jullie mooie foto's door naar mail@bruidsmakeup.be dan plaats ik deze op de website@ Dorien neem een kijkje op www.bruidsmakeup.be en www.nathaliaghafari.com Nog veel succes, Mvg, Nathalia