Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent-a-priest

  13-10-2005 20:04:52
trouwt er iemand met rent a priest?

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 677


Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik14-10-2005 15:02:24

Verleden jaar hebben wij een videoreportage gemaakt,met Rent-a-Priest.Als je wil,kan je de ceremonie gratis bekijken op onze DVD. www.videomanie.be
Beste Groeten,
Antoon



Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik14-10-2005 20:58:01

ik heb al gekeken en ik vind het niet op die site. waar staat het ergens? dank u



Martine
29-7-2006
 Meld misbruik14-10-2005 23:50:22

ik vind dat de mensen van videomanie maar eens moeten ophouden met hun reklame! overal vind je ze op dit forum en uiteindelijk trekt hun site op niets! Zorg voor een degelijk PR ipv mensen hier nodeloos lastig te vallen met uw sluikreclame



Veronique
10-6-2006
 Meld misbruik18-10-2005 16:31:50

Wij trouwen niet met Rent a priest maar wij trouwen kerkelijk buiten de kerk. Wij hebben onze pastoor bereidt gevonden om alle papieren in orde te maken zodat we zogezegd bij ons in de kerk getrouwd zijn. De 'mis' zal in een zaal of buiten worden gehouden waar dat onze feest is. Ik weet niet of er zo al veel getrouwd zijn want meestal wilt de pastoor niet...



Theo

 Meld misbruik20-10-2005 15:04:26

Dat onze website op niks trekt,daar heb je gelijk in.
Door dat we goedkoop werken kunnen wij ons geen dure webmaster veroorloven.Ten tweede hebben wij zoveel werk met videomontages,dat we geen tijd hebben om er een mooie site van te maken.Ga gerust bij de concurrenten met hun mooie sites,je zal dan zien hoeveel een reportage kost.
Ik ruik hier wel een beetje jaloezie,is het niet?
En wat zeg je dan van het feit,dat we al veel mensen gelukkig gemaakt hebben,dat ze ons gevonden hebben.Lees eens het bericht in het forum op datum van 19-10 binnengekomen.



Caroline
15-7-2006
 Meld misbruik21-12-2005 14:05:29

Hoi Sofie

Wij trouwen op 15 juli met Rent-a-Priest. heb reeds contact gehad met Norbert Bethune en vil reuzegoed mee. Onze viering zal eruit zien zoals wij het willen , zonder kerkelijk gedoe.
Groeten
Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info