Terug naar overzicht
ik ben dj bjorn mijn prijs is 250 euro alles inbegrepen ik heb al 50 feesten achter de rug als je meer wilt weten mijn email is bjorndelmeiren23@hotmail.com groetjes dj bjorn
Sorry Bjorn maar ik denk dat je een beetje naast de vraag antwoord met je ongevraagde sluikreclame op dit forum. Als ik dan nog even tussen de lijnen lees dat je AL 50 feesten achter de rug hebt heb je toch al 2 jaar ervaring. Proficiat
Mijn broer is 3 jaar geleden in de Waterhoek getrouwd en wij zouden volgend jaar trouwen. We denken er ook aan om daar te trouwen en heb dan ook al wat info van mijn broer gehad.De dj was goed en hij bespreekt op voorhand wat voor soort muziek je wil en wat er zeker niet gedraaid mag worden. Mijn broer wou dus absoluut niet dat er house gedraaid werd en dit is dan ook niet gebeurd.Zij mochten ook een lijst doorgeven van alle liedjes dat zij wouden dat er gedraaid werden. Zij hadden alvast geen klagen over de dj.
Bedankt Cindy voor jouw bericht.Maar er zijn meerdere huisDJ's Eddy, Willy en nog ene geloof ik. Over Eddy heb ik al veel positief gehoord, van Willy heb ik niet echt referenties vandaar mijn vraag...groetjes