TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rik
|
10-9-2009 18:39:41
Cindy, mocht je meer wil weten, mail eens. Je krijgt direct te "zien" wat je zal "horen", receptie-video's en ook referenties... mvg Rik info@discovideo.be
|
|
bjorn
|
10-9-2009 19:03:04
hallo cindy ik ben dj bjorn ik wil wel draaien op jouw trouw ik vraag 300 euro alles inbegrepen draai met eigen materiaal en nieuwe lichten mijn mail is bjorndelmeiren23@hotmail.com groeten dj bjorn
|
|
ann
13-4-2007
|
10-9-2009 21:33:27
hoi,
ik ken een hele goeie dj nl dj bart van de keer. Je moet maar eens kijken op www.bartvandekeer.be . Hij zorgt voor veel ambiance,overleg op voorhand,...
|
|
Cedric
|
|
|
Nele
|
10-9-2009 22:53:52
hey, het is idd belangrijk om te weten waar je aan begint en zonder referenties is dat moeilijk hè. Toch, wijzelf hebben het zonder moeten stellen en hebben ons gevoel en intuïtie moeten volgen, gelukkig met een grandioos succes! Op ons huwelijk is discobar TwoFriends komen draaien. Igor, één van de twee DJ's, kwam op voorhand langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om te horen wat we precies wilden en dat klikte direct. We beslisten om hen te boeken en we hebben het ons geen moment beklaagd! Niet alleen zijn ze enorm schappelijk in prijs (zeker vergeleken met sommige anderen en geloof me, ik heb ferm gezocht en vergeleken...) maar je krijgt er alles bovenop: volledige muziek- en lichtinstallatie inbegrepen, vaste afgesproken prijs zonder opleg achteraf tot het einduur van het feest (de meeste anderen vragen na een bepaald uur een opleg per uur hè en dan kan het al eens kostelijk uitkomen als je't mij vraagt...) en nog het mooist van al: twee DJ's voor de prijs van één!
De dag zelf waren ze mooi op afspraak, nog voor de receptie om alles klaar te zetten en voor sfeermuziek te zorgen dus daar hoef je ook niet van wakker te liggen. Wij hebben hen laten mee-eten van ons menu, dat vonden wij nog het minste maar ook daar wilden zij oorspronkelijk niet van weten, een broodje vonden zij voldoende. Echt moeilijke mensen kan je ze dus niet noemen. Het feest was op en top ambiance, ze stonden zelf mee te springen en iedereen vond het super! De beste nummers, hedendaags en van vroeger, wij wilden vooral de klassiekers van 80-90 en ook daar hebben ze zich probleemloos naar gericht. Kortom ze zijn van alle markten thuis en omdat wij zo'n positieve reacties kregen van al onze gasten achteraf maak ik héél graag reclame voor die gasten! Zo heb jij al eens een objectieve mening van een bruidje gehoord en zijn zij ook geholpen, geloof me ze verdienen het echt... ;-)
Succes nog met het feest en een prachtige trouw toegewenst!
Nele 06/06/2009
|
|
natacha
11-6-2010
|
11-9-2009 10:04:28
hallo, ja ik ken dj dancelight uit Roeselare. Heb hem al aantal keren aan het werk gezien op een trouw en hij doet zelf de batjes in Roeselare en andere evenementen. je kan op zijn website al wa vinden van infomatie. gr
|
|
Katrien
|
11-9-2009 13:58:04
Wij hadden dat probleem ook. Op de huwelijksbeurs van Wieze hoorden we klimaxs music de modeshow draaien & presenteren. Na een praatje met hem nodigde hij ons uit om eens te komen luisteren op een feest. Dat viel zeer goed mee en we boekten hem. Anders daar eens informeren.
Zijn site www.klimaxsmusic.be
Katrien
|
|
Peggy
16-5-2009
|
11-9-2009 18:38:50
wij hadden ludwigs discobar uit Schellebelle als dj, en we waren er heel tevreden over! alsook de mensen die er waren op het feest! :-)
|
|
Daniel
|
14-9-2009 11:59:06
Hallo Cindy, Inderdaad : héél moeilijk om zomaar iemand uit te kiezen hé. Als ik jou was zou ik op mijn "buikgevoel" vertrouwen - maak een afspraak met een paar van mijn collega dj's en bekijk wat ze jullie kunnen aanbieden en of jullie op de zelfde golflengte zitten. Enne het is belangrijk om een beetje ambiance te hebben op je feest, maar vergeet niet dat de ambiance maar voor een klein gedeelte wordt "gestimuleerd" door de DJ...de rest moet van het publiek komen want als die er geen zin in hebben dan kan zelfs een Tiësto er niets aan veranderen ! Wens je meer info kan je altijd terecht op hout1234@hotmail.com
Succes !
|
|
Discobar
|
23-9-2009 13:07:08
Beste Wij stellen u discobar Erima voor. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind. Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden. De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres. Wat is onze prijs hiervoor? Wij vragen 375 euro all-in (muziek en geluid) en dit tot 3.00 uur. Een bijkomend uur betaalt u 25euro extra. Als het feest dus ongeveer 15 minuten langer duurt, betaalt u dan ook maar voor 15 minuten bij. Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor. Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen. Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk en Dave nemen het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 10 jaar bezig met muziek. De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief. Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen erima@telenet.be of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26. Nogmaals bedankt voor uw interesse. Discobar Erima Dj Eric en Dj Dirk en Dj Dave
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|