Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  10-9-2009 11:32:16
Dag bruidjes,
Ik las op het forum dat er meerdere bruidjes zijn die naarstig zoeken naar ideeën voor de lay-out van het misboekje. Ik trouwens ook. Ik heb allerlei ideeën uitgewerkt, maar uiteindelijk is het een heel eenvoudig misboekje geworden, maar daarom des te mooier.
Wij hebben voor een A5 formaat gekozen (A4 dubbel gevouwen) met een kaftje errond in dezelfde kleur en stijl als de uitnodigingen. Op het kaftje hebben we enkel onze namen en de trouwdatum laten printen in een donkerdere kleur dan de achtergrond. Ik vind het heel stijlvol ;-)
Nog veel plezier ermee.
FIE

Sofie
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1132


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-9-2009 19:05:24

Bij ons was dit ongeveer hetzelfde maar dan op A4 formaat. Dezelde voorkant als op de uitnodigingen. namen en datum in sierletters. Maar dan wel met een strikje bijeen gebonden. Dit strikje heb ik ook nog gebruikt voor de bedanzakjes dicht te binden.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info