Terug naar overzicht
Goh ik heb dezelfde vraag gesteld denk ik toen wij het Hof van Beatrijs bezocht hadden. Er kwamen wel wat negatieve reacties op... Mss dat je beter in de zoekbalk hun naam intypt om vroegere posts te lezen.Idd een dj is heel belangrijk! Maken of kraken zeggen wij daartegen! :)
hallo ik ben dj bjorn ik draai alles mijn prijs is 250 euro je kan me mailen voor meer informatie bjorndelmeiren23@hotmail.com groeten djbjorn
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
Goeiedag Sophie & aanstaande,Ik draai vrij veel in het Antwerpse & dus ook met de installatie's van dit Dj-team aangezien ze verschillende vaste discobars hebben in de zalen.(nu 11/9 domein Martinus).Ik kan je alvast 1 ding zeggen qua techniek is alles tip top in orde, niets op af te keuren.Op dj gebied bij Up To You zit er veel verschil op maar wel met een vast stramien.Ze draaien steeds stijlvolle muziek & geen hoempapa.Wens je dus een stijf feest dan kan ik je ze zeker aanraden.Mag het iets losser zijn dan zal je goede afspraken moeten maken met Olivier de zaakvoerder.MvgDj Christiaanwww.klimaxsmusic.be
Best wel irritant he... Je stelt een vraag en als antwoord krijg je... reclame!
ik vind het veel geld! Wij betalen € 425 voor onze dj.mijn vriend is zelf ook dj en vraagt voor een hele avond draaien (met installatie) €315. maar op onze trouw mag hij dit van mij niet zelf doen :-) en dus hebben we de dj van de zaal genomen.
aan Stephanie,Ik geef een antwoord op een vraag en dat is volgens mij geen reclame.Mijn naam klimaxs music staat zowiezo boven het bericht.Als jij dat reclame vindt, dan kan men het forum beter opdoeken !MvgDj Christiaanwww.klimaxsmusic.be
Beste Christiaan,Als je wat beter leest, dan zie je dat ONDER jou twee dj's reclame hebben gemaakt. Of mag ik dit geen reclame noemen? Mss beter even kijken voor je je persoonlijk aangevallen voelt, denk je niet?