Terug naar overzicht
Beste Sophie,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
hallo ik ben dj bjorn mijn prijs is 300 euro alles inbegrepen ik draai alle soorten muziek je kan me mailen als je meer informatie wilt bedankt bjorndelmeiren23@hotmail.com
Hey Sophie wij hebben klimaxs music es gehad in de Broel torens.Da was wel super in orde en we gaan hem ook boeken.Zijne site www.klimaxsmusic.be Greets Dorien
Wij nemen Pieter van Sonatek. Een klein bedrijfje uit Zwevegem die ongelooflijk veel rekening houdt met de wensen van zijn klanten. Zijn ook echt goedkoop(nu nog € 275 voor een ganse avond, maar ik dacht dat zijn vanaf september iets gaan stijgen in prijs ik dacht naar € 315), maar supergoed. Wij hadden ze gezien op een verjaardagsfeest bij vrienden, maar hij hield met iedereen rekening. Volgens onze vrienden heeft hij echt alles gedaan wat ze vroegen. groetjes
o ja, hij heeft een website www.sonatek.be waar je zijn gegevens kan terugvinden.groetjes
Sophie, je mag gerust eens contact opnemen of een afspraak maken met mij(vrijblijvend).Voor meer info zie www.djlex.be Mvg,Dj Lex
Beste,wij verwijzen u graag door naar onze website: www.givanaalst.be Mvg,Andy DevosDJ-Team Gi Van Aalst Productions
BesteProficiat met uw huwelijkIk behoor tot Ludwigs DJ-team. Enkele van mijn 25 collega's draaien steeds in de regio van Kortrijk.Het grote voordeel van onze organisatie is dat u zeker bent dat er 's avonds een goede DJ aanwezig is.Stel u voor: uw DJ is ziek of heeft een ongeval!! Een ramp!! Bij Ludwigs zijn er elke vrijdag en zaterdag enkele reserve-DJ's die hun collega's kunnen vervangen zodat u zeker bent dat er muziek is op uw feest.Voor meer informatie en referenties, mag u altijd surfen naar onze website www.ludwigs.be Met muzikale groetenDJ LievenLudwigs