Terug naar overzicht
Ik heb laatst in het aulnenhof gedraaid.Mooie zaal, lekker eten en vriendelijke uitbaters. Je kan de installatie door de zaal laten plaatsen, wel vragen of ze een puntspot willen voorzien om de lichtbol die er hangt te belichten. En ev wat extra ... de 8 pars zijn inse wel voldoende, maar met 6 rode, een blauw en een gele filter doet het allemaal wel heel erg rood aan.cheers Bart
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
beste stijn , wij waren zeer tevreden over onze dj ; music& light dj nickeen andere goede dj ; dj dignazij zorgen voor de juiste ambiance!
Hallo Stijn,ik speel op uw feest voor een vaste prijs met inbegrip van een standaard lichtinstallatie (incl.laser).Ik ben uit de streek.U vindt meer info op www.djmarc.be of 0478694419
hallo ik ben dj bjorn ik vraag 300 euro alles inbegrepen ik draai alle soorten muziek je kan me mailen op bjorndelmeiren23@hotmail.com
HalloEen schappelijke prijs en muziek voor jong en oud ? Probeer eens contact te nemen met Studio Reflex - komen met 2 dj's aan de prijs van 1 ! Meer info : hout1234@hotmail.comMvg
Hallo,Wij trouwen in juni, ons feest gaat ook door in aulnenhof! Hebben jullie intussen al een DJ gevonden? Zijn jullie dan ook ergens gaan luisteren ofzo? Altijd handig om te weten, want wij zijn namelijk ook nog op zoek naar een dj :-)
Dag Annelies,Eerst en vooral proficiat!Wij hebben ondertussen iemand gevonden uit Wellen (DJ Frank). Deze hebben wij zelf nog niet gehoord, maar hij werd ons aangeraden van iemand van de familie die een redelijk goede smaak heeft en deze al verschillende keren heeft bezig gehoord.