Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zucht

24-8-2009 22:49:36
Pfff ik moet effe men hart luchten....

We hebben iets meer dan een maand geleden beslist om volgende zomer te trouwen. Onze zaal ligt vast, stadhuis is in orde, we hebben een fotograaf en videograaf, vervoer is zo goed als ok, we hebben een afspraak voor onze alternatieve viering en we hebben iemand gevonden die wil zingen tijdens onze viering. Dus we hebben al veel gedaan op relatief korte tijd.

Enige wat we nu nog zeker zo snel mogelijk moeten doen is een discobar zoeken. Wat ons in het begin als heel gemakkelijk leek, lijkt nu een nachtmerrie te worden...

Tot enkele weken geleden had mijn vriend samen met enkele vrienden een discobar (hij was lightjockey). Samen met 2 anderen is hij er mee gestopt, maar de rest van de groep gaat wel gewoon verder. Dus eigenlijk qua materiaal en dj weten we perfect wie we zouden kunnen vragen... Maar hier wringt dus het schoentje. Eerste probleem: het feest gaat door in de buurt van waar mijn familie woont. Mijn vriend zijn familie en vrienden wonen op een afstand van ongeveer 1 uur rijden. Ze kunnen dus niet eens snel heen en weer om het materiaal op te stellen en af te breken. Probleem 2: De mannen van de discobar zijn uitgenodigd op het feest en willen liever zelf van het feest genieten ipv te moeten werken (lees dj spelen)wat te begrijpen is.

Dus we moesten op zoek naar een discobar. De zaal werkt veel samen met 1 iemand waar we al veel positieve commentaar hadden over gehoord dus we dachten dat ons probleem opgelost was. Tot we met hem hadden afgesproken en zijn prijskaartje te horen kregen... Schandalig duur! Dus terug naar af...

Via het forum hier 4 discobars gemaild voor info, 1 viel al af wegens teveel negatieve commentaar dus schieten we nog met 3 over. Maar mijn vriend durft het risico niet te nemen om iemand te nemen waarvan we niet weten of ze deftig kunnen draaien of niet (probleem is dat er wel wat volk in de zaal zal zitten dat met een kritisch oor zal zitten luisteren dusja...) Voor mijn vriend is dit dus super belangrijk maar we weten echt niet meer wie te kiezen.

Ondertussen heeft men vriend nog eens aan iemand die hij kent prijs gevraagd voor materiaal te plaatsen en dan via via een dj te vragen waarvan de dj van onze eigen discobar wel vindt dat hij goed draait (maja zelf hebben we hem ook nog niet gehoord, hij draait veel fuiven maar das toch net iets anders als een trouwfeest hé)...

Hoe meer ik vind dat de tijd toch stilaan begint te dringen om de knoop door te hakken hoe grimmiger de sfeer hier wordt. Ik hoop dat we snel een goede beslissing nemen want een feest valt of staat toch met de dj...

Ben blij dat ik het hier eens hebben kunnen afschrijven van mij. Het lucht op :-) En voor degene die de moeite hebben genomen om het te lezen, alvast ne dikke merci :-)

PS alle goeie tips voor dj's zijn meer dan welkom ;-)

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 776

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 23:13:19

Wou dat ik je kan helpen... Onze dj hangt vast aan de zaal en aangezien ik er alleen nog maar lof over las, maak ik me er geen zorgen over... (Daemshof met DJ Danny)
Maar idd een DJ is heel belangrijk! Nog is dubbel zo belangrijk in jullie situatie...

LeBart

Meld misbruik24-8-2009 23:52:23

Een dj van het internet plukken is nooit makkelijk ... als je dan zoals jullie er een moet vinden die nog een deftige mix moet kunnen neerpoten wordt de keuze nog een pak moeilijker.
Ik durf van mezelf zeggen dat ik de beatmix machtig ben, als je me mailt stuur ik een link naar een demo.

Afstand zou sowieso geen probleem mogen zijn, elke regio heeft verhuurcentra welke tegen betaalbare prijzen discobars zetten waar menig dj duimen en vingers bij aflikt.

LeBart

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik25-8-2009 1:03:23

heyy,

ik vind een dj nemen die je zelf nog niet hoorde draaien heel gewaagd. wijzelf nemen ook iemand die we op een trouwfeest hoorde en die het goed deed. daarom goed erover denken wie je zal nemen. een goede dj is heel belangrijk vind ik

groetjess

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik25-8-2009 8:44:31

bizz music en vraag naar gert...
hij draait bijna elk weekend trouwfeesten en/of kleine tot grote fuiven.
speelt voor volk van 50 tot 15...
echt een aanrader !

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-8-2009 9:16:31

Welke omgeving Sofie? M'n tante en nonkel hebben zowat in alles ervaring, dus kunnen ook zowat alles draaien daar ze de muziek ook hebben.
Nonkel is eerder de retro, mijn tante is meer de ambiance, als 't eens even zo'n typisch trouwfeest mag zijn waar er soms 'n carnavaleske noot in mag met één of andere schlager.
Uiteraard kan je bespreken wat je wel graag en niet graag hoort, dat helpt veel. Ze hebben ook grote volksfeesten op hun naam staan, maar evengoed trouwfeesten.

Nadeel is dat ze van 't pajottenland zijn, weet niet in hoeverre dat da in uw buurt valt. Met km-vergoeding zou dat moeten opgelost raken, maar voor ik hun contactgegevens zou geven, moet ik weten of dat ze 'n optie zijn en dan zorg ik da jullie telefonisch contact op kunnen nemen.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik25-8-2009 9:37:14

regio ninove.
hij speelt ook veel in de boomgaerd (tegen brussel) en de montil (affligem)
is niet echt regiogebonden.
heeft al in de lozen boer (lochristi) ook gedraaid...
overal dus een beetje ;-)
www.bizzmusic.be

Anke
15-10-2011
 Meld misbruik25-8-2009 11:54:15

Hallo Ellen,

je kijkt misschien best even op de site van studio happy music (even googelen), wij werken samen met die mensen, tis 500euro voor het hele feest, dus geen einduur aan verbonden, er is ook een lichtinstallatie inbegrepen en de DJ neemt de hele avond foto's die je daarna krijgt! Bovendien hebben wij al van iedereen goede commentaren gekregen over hen, valt niks slecht over te zeggen, dus misschien een tip!

Groetjes,
Anke

Sophie

Meld misbruik25-8-2009 12:37:54

Net als anke, nemen wij ook Studio Happy Music. Ik heb enkel nog maar positieve commentaar over hem gehoord. Hij is heel gekend. En hij bovenal niet zo duur 500 euro.
Als je even googled, vind je over hem heel wat reacties op wijtrouwen.com

DOEN !!!

groetjes sophie

31/10/2009

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik25-8-2009 12:40:46

Dag naamgenootje,

Ons huwelijk zit er spijtig genoeg op, maar het was echt een droomdag! We zijn nu 11 dagen getrouwd en net terug van een zalige huwelijksreis en we genieten nog volop van alle kaartjes en kadootjes en fantastische herinneringen ....

We vonden een gepaste DJ vinden een van de moeilijkste dingen voor onze trouw, veel moeilijker dan we gedacht hadden! Maar uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en hebben we DJ Digna genomen. En .... WAW!! We hadden geen betere keuze kunnen maken voor ons feest! We hebben de hele avond een bomvolle dansvloer gehad tot in de vroege uurtjes (5u). Ze (ja het is een vrouwelijke DJ) kent haar vak echt goed!! En .... ZEEEEEEER betaalbaar! ze heeft een website www.djdigna.be

Ze heeft echt mee gezorgd voor het succes van onze trouw!

Veel succes met je zoektocht!

groetjes

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik25-8-2009 16:45:28

Net zoals Sophie en Anke hebben wij ook Studio Happy Music!
Hebben ze al horen spelen en super tevreden over! Enkel nog maar goede reacties van gehoord! Ben blij dat we ze genomen hebben!

Mandy
10/04/2010

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-8-2009 8:10:13

Ik begrijp niet goed waarom die ex-collega's van je verloofde niet willen draaien. Als ze met verschillende zijn, kunnen ze elkaar toch aflossen? Dan is jullie probleem meteen opgelost. Ik zou toch aandringen hoor.

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik26-8-2009 9:13:50

Hey,

wij hadden DJ Lebart op onze trouw & waren daar super content van. Er was veel ambiance, maar het is ook een zeer goede mixer. Ik heb ook een aantal vriendin in DJ-milieu (die het dan altijd beter weten natuurlijk maar opt moment zelf liever wilden feesten) en die vonden het ook echt top!
Heb hem nog op een ander trouwfeest gehoord en ook dat was goed aaneengezet!

Alvast succes nog met je voorbereidingen!

Groetjes

Cathy

Peter

Meld misbruik26-8-2009 10:16:18

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 16:46:15

Omdat wij ook wel zeker wilden zijn vna onze dj, zijn we eens gaan 'luisteren' waar hij draaide. Om tekijkenhoe hij de overgangen tussen de verschillende nummers doet, welke muziek, overschakeling tussen nummers, niet te veel praten,...
Zeker eens navragen en doen, heeft mij alleszins een veel beter gevoel gegeven!

gr
ANn
5/9/2009

Michel

Meld misbruik23-11-2009 11:56:31

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info