Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  29-7-2009 19:06:04
Help

Wij moeten van onze pastoor ons boekje volledig zelf maken en we hebben voorbeelden gekregen waar het meest recente van 1998 is.
Ik zie dat de meest courante sites zoals pastornet en inside niet meer bestaan...
Kan er mij iemand helpen met voorbeelden?
Mijn e-mailadres is sofie.vacquier@hotmail.com
danku

Sofie
1-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1554


daisy
3-9-2010
 Meld misbruik29-7-2009 19:31:14

hoi,

als je bij google misboekjes huwelijk intikt kom je er ook tegen. ik haal er veel teksten vanaf


veel succes



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik30-7-2009 9:27:22

Hey,

Tik op google eens 'pastonet' in (zonder de "r").. een site die zeker nog bestaat (ben er gisteren nog op geweest) met super veel info. Ga toch ook nog eens naar www.insides.be , soort geschenkensite, maar links kun je op huwelijken klikken en daar staan ook heel veel misboekjes (ik heb het net nog eens gecontroleerd en oké).

Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,

Bren.
22 mei 2010



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik30-7-2009 10:11:59

www.insides.be
doorklikken op huwelijk en je komt op verschillende misboekjes

succes !



Tina
21-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 23:20:26

Hey,

in katholieke boekenwinkels zoals aan abdijen enzo vind je vaak ook handige boeken. Ik heb hier eentje geleend van collega en de pastoor had er ook. Mss kan je eens rondvragen bij vrienden of familie

groetjes

Tina

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info