Terug naar overzicht
hallo,es kijken op Kapaza of E-bay; staan dikwijls heel mooie jurken tussen voor een vriendelijk prijsje. In Brugge heb je de Bruidsschat; 2ehandsjurken van topmerken.Naar't schijnt heb je ook een winkeltje in Gent waar ze ook 2e handsjurken verkopen. (ben niet van Gent, dus kan niet zeggen waar juist, maar langsbuiten ziet het er zeer klein uit maar binnen heel veel trouwjurken van topmerken).Misschien daar es gaan kijken. grtz
hallo Bij misssheila in maldegem kan je nu momenteel goedkope jurken verkrijgen. Zij stopt namelijk met winkel houden . Misschien ook es zien op de site ;)groetjes petroeska
In Merksplas heb je iemand die jurken volledig naar jouw idee laat maken in China en naar hier laat over brengen, prijzen tussen 300-550 euro. Gloednieuw, je eigen smaak en niet duur!gr
Hey,ben ook op zoek naar een kleedje en ga waarschijnlijk eens langs bij miss sheila (ik heb een klein budget en mijn zus een tankkaart en bedrijfswagen, dan is het de moeite om vanuit antwerpen toch naar daar te rijden ;-))ben ook eens naar de bruidsschat gesurfd (ligt ook in brugge, dus ook eens langsgaan dacht ik) en nu staat er op hun website dat ze volledig uitverkopen wegens overname!!!!is het crisis in die sector misschien? profiteren zeg ik! profiteren! ;-)succes nog!An
Op kapaza staan veel kleedjes. Een andere optie is nog gauw gaan kijken in de solden, ik heb mijn linea kleedje deze zaterdag aan 50% gekocht!