Terug naar overzicht
Wij hadden Party-DJ-Wim uit Lubbeek. Draait van alles en nog wat, en heel erg goed! Maar R&B weet ik niet, aangezien wij dat zelf niet gevraagd hebben.Kijk even op zijn website en neem even contact op? WIj betaalden hem 400euro.groetjes,Nele
Heykes, dit weekend waren we in Hotel Beveren op huweliksfeest met klimaxs music als dj.Vonden wij zeer goed maar naar verluid wel 480 euro voor volledige avond !Ik heb kaartje meegenomen met zijn tel nr 0474 66 34 20Cindy
@Nele: ik had Party DJ Wim al een mailtje gestuurd omdat ik daar hier zoveel goede commentaren over gelezen had :-) Had vanmorgen al meteen antwoord.
Wij zijn getrouwd op 4 juli en hadden DJ Kinky uit Sint-Amands. We hebben een geweldig feest gehad en heel veel positieve reacties gekregen op de DJ, de dansvloer is dan ook nooit leeg geweest. Je kan eens een kijkje nemen op zijn site www.dj-kinky.be GroetjesTamara
Wij hadden op 3 juli DJ Frank Vandamme uit Wellen. hij heeft echt iedereen van zijn stoel gekregen en gedraaid wat wij vroegen.