Terug naar overzicht
Wij hebben Discovideo gehad als DJ. Zeer tevreden over, ook hele goeie commentaar gehad van de genodigden. Het projectiescherm erbij maakte alles af.
Ja, dat scherm is hetgene die het speciaal maakt hé. Ook dat ze filmen. Leuk aandenken aan je avondfeest. Ikzelf ben van Maldegem maar had er nog nooit van gehoord. Alvast bedankt!Keshia17/07/2010
Je moet oppassen met een overdaad aan video. Een feest van een vriend van mij is er aan stuk gegaan, omdat telkens men begon te projecteren de mensen stopten met dansen. Uiteindelijk heeft het totaal de sfeer van de avond weggeknepen. Het hoort een leuk dansfeest te zijn, niet een avondje 'Utopolis'..
Wat er nu verkeerd is met het projecteren van ouwe foto's of de recente huwelijkspics tijdens het eten....geen idee, iedereen vindt het leuk.Ieder trouwkoppel die het projectiescherm erbij wou, was steeds dik tevreden.De ene DJ pocht met zijn intelligente lichtshow...ik heb mijn videoscherm als lichteffect.De laatste dj die mijn videoscherm belachelijk vond, is er ondertussen zelf mee aan't experimenteren (lol).Probleem is echter dat de meesten niet de juiste content hebben om te projecteren en op deze manier er een zootje van maken.
Juist daarom hebben wij jou genomen hé! Voor de videoschermen enz. Is eens iets totaal anders en zie het al volledig zitten!!! Groetjes Keshia