Terug naar overzicht
Beste JanProficiat met uw huwelijk.Ik heb reeds een geweldig feest mogen draaien in Huis Van Wonterghem.De Lduwigs-DJ's van West-Vlaanderen kennen de feestzaal beter en weten dus ook perfect hoe het eraan toe gaat.Wij behoren tot een DJ-team die garant staat voor kwaliteit en een persoonlijke benadering van uw feest.Het grote voordeel van onze organisatie is dat u altijd zeker bent dat er een DJ aanwezig is. Stel u voor dat uw DJ ziek is of een ongeval heeft op weg naar uw feest. Geen DJ op uw feest!! Een regelrechte ramp!!Wel bij Ludwigs hebben wij elke vrijdag en zaterdag 2 à 3 reserve-DJ's die hun collega's kunnen vervangen. Ons motto is dat uw feest uniek is en dus moet overeenstemmen met uw wensen. Daarom nodigen wij u enkele maanden voor uw feest uit op een voorbereidend gesprekje zodat wij precies weten welke muziek u wenst en hoe u het feest ziet.U kan meer informatie vinden op onze website www.ludwigs.be Met muzikale groetenDJ LievenLudwigs DJ-team
Beste Lieven van Ludwigs.Het is verboden sluikreclame te maken op dit forum.Er werdt een vraag gesteld over de huis dj's van Van Wontergem en dus niet over Ludwigs.Trouwens als jij zo goed kan draaien als je eigen naam schrijven dan wens ik je veel succes met je reclame, het is Ludwigs en niet Lduwigs !
hey kris wat is er mis met reclame maken laat deze dj's toch doenen een tikfout is ook niet zo erg
Beste KrisDank u voor het aantonen van de typfout.Ik heb telefonisch toestemming gekregen. Daarbij antwoord ik slechts op open vragen zoals de laatste vraag in dit bericht 'Of kunnen jullie iemand anders aanraden'Ik zal zelden op een direct vraag antwoorden zoals 'Wat vinden jullie van DJ X'. Kwestie van een beetje deontologie te hebben.Met muzikale groetenLievenLudwigs
Ik heb juist dezelfde vraag als jouw!Hoe is de huis DJ van Huis van Wonterghem! Maar nog niet echt duidelijk antw. gekregen he!!Mijn mama is daar geweest op een trouwfeest (van een wat ouder koppel) en toen speelde hij goed in op het volk, maar dat is het enigste wat ik er al van gehoord heb!Veel succes nog!!
Huis Vanwonterghem kan zich geen slechte dj's permiteren.Slechte reklame loopt als een vuurtje.Probeer eens na te gaan bij mensen waarvoor hij al gedraaid heeft.Misschien komt u hierdoor een beetje wijzer