TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cedric
|
15-7-2009 20:17:55
Beste
Kijk even op www.partylighting.be Een discobar aan een schappelijke prijs.
Mvg
|
|
Rik
|
16-7-2009 0:24:57
Hallo, www.discovideo.be eens bekijken, we filmen ook nog zo goed alles "gratis", free pics, DVD projector/scherm erbij, en nog zoveel mogelijkheden, alles volgens je wensen, of nog meer info@discovideo.be mvg
|
|
Nele
28-2-2009
|
16-7-2009 9:09:42
Party-Dj-wim! Hebben een hele avond gedanst op 70-80-90 en modern. Houdt ook erg veel rekening met je eigen verlanglijstje! En geen gezever tussendoor. Vraagt 400euro. Dus dat valt wel mee! www.party-dj-wim.be groetjes, neel
|
|
Sander
11-11-2011
|
16-7-2009 11:18:16

|
|
marc
|
16-7-2009 12:26:13
Hallo Inneke kijk even op www.djmarc.be of 0478694419 standaard lichtinstallatie en alle overuren bij inbegrepen
|
|
Daniel
|
17-7-2009 13:37:42
Hey, Al gehoord van den Big Daddy ? Misschien wel de moeite waard om eens te informeren ! Mail : hout1234@hotmail.com Mvg
|
|
Lieven
|
18-7-2009 18:09:47
Beste Inneke
Proficiat met uw huwelijk.
U zoekt een DJ uit de regio van Leuven die voor iedereen draait (zowel 70, 80, 90 als 00), die openstaat voor uw wensen en die niet te veel praat! U beschrijft een groot deel van ons manier van draaien.
Mijn collega's uit Vlaams-Brabant zullen ervoor zorgen dat uw feest een schot in de roos wordt.
Door een voorbereidend gesprek en een verzoeklijst weten wij hoe we jullie feest moeten benaderen. En kunnen wij jullie feest zo persoonlijk mogelijk verzorgen.
Het grote voordeel van onze organisatie is dat u steeds zeker bent dat er een DJ zal aanwezig zijn op uw feest. Want wij elke vrijdag en zaterdag 2 à 3 reserve-DJ's die hun collega's zullen vervangen bij ziekte of een ongeval.
Voor meer informatie kan u steeds terecht op onze website www.ludwigs.be
Met muzikale groeten
DJ Lieven Ludwigs DJ-team
|
|
Lindsey
7-5-2011
|
19-7-2009 14:37:47
Hallo Inneke,
Proficiat met jullie huwelijk. Net als jullie gaan wij ook trouwen in Leuven en zijn we nog op zoek naar een DJ. Welke heb jij gehad en vond je hem goed? mvg Lindsey
|
|
jean-paul
|
19-7-2009 21:43:20
ik heb vorig jaar in de brabanthal gedraaid op een huwelijksfeest, de mensen waren zeer tevreden en zeker over de prijs. daar ik 50 ben ben heb ik heel veel ervaring met oudere muziek, maar ook hedendaagse r&b enz staan ook op mijn playlist. Bij mij wel geen spelletjes enz.. tenzij op aanvraag, ook geen gezever ertussen (dat breekt de sfeer)en belangrijk ik drink geen alcohol. bel vrijblijvend 0497/377955.
|
|
LeBart
|
20-7-2009 0:15:53
Bij de meeste dj's kan je vrijblijvend een persoonlijke afspraak maken ... dan kan je een beetje nagaan of zijn manier van een feest aanpakken strookt met jullie gedachten. Tevens kan je polsen in hoeverre de man of vrouw de mogelijkheden bezit om jullie in jullie wensen tegemoet te komen.
Als dat allemaal goed zit ... wat houdt jullie dan tegen de man/vrouw te boeken.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|