Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Klijpe.. Ronse

  14-7-2009 16:43:30
Hallo,

Is er iemand de laatste jaren al naar een huwelijksmis in de Klijpe geweest? En wat vonden jullie ervan? We hebben normaal deze kerk gekozen, maar we twijfelen een beetje sinds we zelf naar een huwelijksceremonie gaan kijken zijn daar.. Maar misschien was het toeval, dus graag jullie hulp..

Alast bedankt!
Groetjes,

Bren.
22 mei 2010

Brenda
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2349


Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik15-7-2009 12:28:18

Hallo Brenda,

Je kan het daar gerust doen hoor, maar zorg zelf voor de invulling van de ceremonie en de versiering, dan is helemaal anders dan degene die je hebt gezien.

Groetjes,

Cindy



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik15-7-2009 13:07:43

Ik hoop gewoon dat we zelf de muziek en de invulling (natuurlijk binnen bepaalde grenzen) gaan kunnen doen. Dat is waar ik schrik voor heb...

Groetjes,
Brenda.



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik15-7-2009 19:39:35

Hey Brenda,

Normaal gezien kan iedereen dat zelf bepalen hoor. Waar gaat je feest door? Ik heb zelf 25 jaar in Kluisbergen gewoond en woon nu een eind daar vandaan. Kheb ook in Ronse op school gezeten, dus ken dat daar ook wel allemaal natuurlijk.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 9:02:27

Hallo!

Ons feest gaat door in Ladeuze (Etikhove)...
Ik weet niet of je dat kent???

Waar woon je nu? Wij zijn naar hier verhuisd sinds eind november..
Mijn verloofde is wel van Ronse en mijn grootouders ook...

Groetjes,
Bren.



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik16-7-2009 10:13:05

Hallo Brenda,

Ja die zaal ken ik ook. Het is een hele mooie zaal en het eten is prima. Daar zullen jullie zeker en vast een heel mooi feest hebben. Een vriendin van me heeft daar haar feest gehad. Wie weet trouwt de eerste schepen van ronse jullie - die ken ik.

Wij wonen nu in Sint-Job (boven Antwerpen), meer dan een uur rijden dus. Gewoon verhuisd voor de liefde - tussen beide ouders in gaan wonen.

Hier begint de spanning stilaan wat groter te worden nu onze trouw nadert en ik eigenlijk nog heeeeel veel moet doen.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009

(gewoon even ter info - mochten jullie nog een fotograaf zoeken - wij doen bruidsreportages)



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 10:20:55

Hallo Cindy,

Ik heb inderdaad al veel goede commenteaar gehoord over Ladeuze.. Het is trouwens via dit forum dat ik voor het eerst van Ladeuze hoorde.. Dus, dat is een punt waar we alle vertrouwen in hebben :-)..

Mijn verloofde kent de broer van Gunter redelijk goed en Gunter ook een beetje en we hebben hem gevraagd of hij ons wilt trouwen en normaal gezien gaat hij het wel doen.. Vind ik heel tof van hem.. het is altijd leuker en persoonlijker als je elkaar toch een beetje kent hé..

Jullie zijn er inderdaad bijna.. Nog anderhalve maand!!! Hoe staat het met de voorbereidingen? Wat moet je nog allemaal doen?? Waarschijnlijk gaat het vlotter dan je denkt..

Sorry, we hebben al gekozen voor een fotografe uit Ronse.. maar.. hebben jullie een website ofzo.. misschien later voor iets anders of doen jullie alleen bruidsreportages??

Groetjes,
Bren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info