Terug naar overzicht
Waarom laten jullie die vriend niet een paar keer korte setjes van pakweg een kwartiertje geven doorheen de avond en het laatste uur voldraaien bijvoorbeeld ... dan is iedereen tevreden.Partysound kan zijn ding doen en hoeft zich geen zorgen te maken over de specifieke wensen van je vriend
Die vriend is eerder een verre vriend die voor de rest niet naar het feest komt dus voor die paar uurtjes zou het toch niet de moeite zijn maar toch bedankt voor de tip!
Ik vind het idee van LeBart niet slecht hoor. Je kan altijd aan die vriend vragen of hij het zo ziet zitten. Mss kan hij tijdens de momenten dat hij niet draait wat leren van de andere DJ. Als je die vriend een hele avond laat draaien, denk ik niet dat er veel commercieel en pop zal gedraaid worden want zulke dj's hebben echt hun eigen stijl en kunnen er maar moeilijk van af wijken.Veel succesVanessa 24/10/09
Ik heb mijn vriend toch kunnen overtuigen voor een afspraak met partysound hoor, wij vrouwen krijgen uiteindelijk meestal ons zin hehe. Ik vind inderdaad ook dat een trouwfeest voor elk wat wils moet hebben en niet zoals bvb een verjaardagsfuif is en ik en mijn vrienden moeten tenslotte ook kunnen dansen héµmaar ik ga mijn vriend gewoon een lijstje laten maken met een tiental nrs die hij er absoluut inwil en dan is hij ook ,tevreden ;-)
Mijn vrouwelijke charmes hebben gewerkt en we hebben het contract getekend :-)Mijn vriend is nog steeds een beetje van hetzelfde gedacht maar hij is gerustgesteld nu hij weet dat we een playlist mogen geven met nrs die we er zeker inwillen en hij zelfd een paar nummertjes op CD mag branden die DJ Partysound dan zal afspelenIk vind het ook goed dat hij lijstjes legt voor verzoeknummers op elke tafelAlweer een zorg minder!xx