Terug naar overzicht
Hallo Dorien,Ik had graag wat meer informatie gehad, wij trouwen de week na jou 17/07/10. Mijn e-mailadres is: diedrik.kelly@gmail.comKelly
Hey Dorien! Ik trouw op 29/05/2010 & woon in Leuven. Zou je mij ook je foldertje willen doorsturen? Bedankt! ;)k_vanheers@hotmail.com
hallo, wij trouwen al op 7 november dit jaar. Indien dit nog mogelijk zou zijn mag je ook eens een foldertje bezorgensaralecoutere@hotmail.com
AUB geen reclameposts, voor we het weten is enkel van dat, hou het aub bruid(egom) tot bruid(egom)! Je kan antwoorden in topics die over kapsels gaan
Sorry, te laat gelezen dat je ook trouwt! Maar voor de volgende dan...
je mag mij ook altijd een foldertje sturen: els.verstichel1@telenet.be
Hoi Dorien,je mag me ook altijd een foldertje opsturen.nathalievanaerschot@hotmail.comwij trouwen een dikke week na jullie.Nathalie 17/07/2010
Hallo,31 oktober trouw ik en ben ook nog steeds op zoek naar een kapper die de dag zelf aan huis komt. Op deze site heb ik gelezen dat jij het doet zelf woon ik in Kessel-Lo bij Leuven. Mijn e-mail is dientje1@telenet.be voor meer info.Mvg dientje
Hoi,Kun je mij ook een foldertje mailen?mary_mary_38 (at) yahoo.comAlvast bedankt!
Ik heb zeker ook interesse.Folder welkom op ine@fudes.beThanks
Ook ik had graag je foldertje verkregen sarah_vandeneynde@hotmail.com Groetjes!