Terug naar overzicht
Wij hadden Christiaan Bruggeman als dj op ons trouwfeest. En wij zijn daar héél tevreden over. Echt héél goeie muziek. Het was een super feest.Groetjes Evelien
hey claudiaons feest heeft christiaan bruggeman gespeeld en het was superook de verzoeknummers van ons heeft hij gespeeld zowel de laatste nieuwe nummers retro maar ook de oudere generatie kwam aan bod een goede afwisseling van muziek zeker een aanrader
Hey Claudia, Wij trouwen volgend jaar in mei, we hebben dj christiaan na lang twijfelen en navragen vastgelegd. Ik heb heel wat rondgevraagd over hem. En tot nu toe hadden we er enkele goede reacties van gehoord (buiten het ene bericht dat ik hier net lees). We zijn bij hem langsgeweest en we hadden wel een goed gevoel bij hem. Hij is trouwens de huisdj van onze feestzaal (tybeert in Lokeren). Ook daar waren ze positief over hem!Groetjes, Evi
---
bedankt voor de reacties.christiaan bruggeman is spijtig genoeg al bezet dus weer een dillema. wie we moeten nemen. we hebben al 2 trouwfeesten gehad waarvan de dj op niets trok en dat feest is eigenlijk naar de vaantjes en dat willen wij niet meemaken groetjesclaudia
www.sounddelight.be voor een moderne, hedendaagse aanpak
BesteProficiat met uw huwelijk.Ik draai bij Ludwigs DJ-team. Wij zijn een groep van 25 DJ's uit verschillende provincies en regio's.Via een gesprek weten wij uw wensen en zullen wij tijdens uw feest heel sterk rekening meehouden met uw verzoeken. Wij zorgen ook voor een gezonde mix van traditionele trouwmuziek en moderne tunes, zodat iedereen kan zeggen 'dit was een geweldig feest'.Het is namelijk onze bedoeling om ervoor te zorgen dat we uw feest zo persoonlijk en zo perfect mogelijk kunnen verzorgen.Ook bent u zeker dat u een DJ hebt, zelfs bij ziekte of een ongeval. Want elke vrijdag en zaterdag hebben wij 2 à 3 reserve-DJ's achter de hand.Als u meer informatie wenst, kan u altijd surfen naar www.ludwigs.be Voor een vrijblijvende offerte, kan u steeds mailen naar info@ludwigs.beMet muzikale groetenLievenLudwigs DJ-team