Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe uitnodigen?

  31-5-2009 9:56:33
Beste,

momenteel geef ik les in 2 scholen. Binnen elke school werken er gemiddeld 40 mensen. Hoe zouden jullie het doen om deze mensen uit de nodigen op je huwelijk,ik wil geen mensen enkel op receptie of enkel op het feest. Iedereen is gelijk. Zou ik elke collega apart moeten uitnodigen of leg ik in de leraarskamer 1 gezamelijke uitnodiging? Help ik geraak er niet aan uit.

groetjes...

Nathalie
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1275


Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik31-5-2009 10:46:29

Aangezien we bij ons met 150 personen en meer zitten op't werk... Is het onmogelijk om elk 1 te geven ...
Ik zet 1 uitnodiging enkel voor stadhuis en kerk, niet voor feest ... Enkel de dichte collega's nodigen we uit om te feesten en die geven we dan persoonlijk..

Als je 80 uitnodigingen moet rekenen ipv 2 .. Zou ik gaan voor de 2 :-)
Je kunt altijd voor de directeurs apart ene geven, die appreciëren dat altijd :)



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik31-5-2009 11:33:15

Hey Nathalie,

Onze papa is directeur op een hogeschool en wij gaan ook al zijn docenten uitnodigen op onze receptie. We gaan een aparte uitnodiging sturen naar de directeurs van de andere afdelingen en dan voor de docenten eentje in de leraarskamer hangen en eentje op het secretariaat. Papa gaat een gescande versie naar iedereen doormailen. Misschien is dat wel een tussenoplossing.

Veel succes met verdere plannen!
Evelien



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik31-5-2009 11:51:41

Wij hebben de collega's van mijn mama's school uitgenodigd voor de receptie. Het is de gewoonte om daar 1 uitnodiging te hangen in de leraarskamer met een lijst erbij om in te schrijven. Dat lijkt mij het eenvoudigst!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-5-2009 12:06:42

Ik ben zelf ook leerkracht en mijn dichtste collega's (duopartners en parallelcollega's) en directie nodig ik uit op het dansfeest. Deze mensen heb ik een uitnodiging gegeven.
Al mijn collega's (dus ook die die op het dansfeest komen) nodig ik dan ook nog eens uit op de huwelijksreceptie die we op zondag in de school zelf geven. Ik heb hen allemaal een zelfgemaakt kaartje gegeven waarop de kerk ook nog eens vermeld staat.
In het personeelslokaal hangt dan een lijst met alle namen op waar de collega's moeten aanduiden of ze komen of niet. Zo heb ikzelf onmiddellijk ook een overzichtje.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-5-2009 12:07:56

Ah ja, nog vergeten: op onze huwelijkssite kan je de 2 soorten uitnodigingen bekijken bij Foto's!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik31-5-2009 18:00:16

Hoi Nathalie.

Bij ons op school wordt één uitnodiging (eventueel een vergrote versie op A4 of zo) in de leraarskamer gehangen met daaronder een lijst met alle namen op. Daar moeten de collega's dan op aankruisen of ze komen of niet, en met partner of zonder.
Ik zit echter nog met een ander probleempje. Ik werk maar op 1 school en ook met ongeveer 40 collega's, maar die allemaal uitnodigen heb ik echt geen zin in. En als ze dan ook nog eens met partner komen heb ik 80 (!!!) mensen extra. Bovendien zijn er heel wat collega's met wie ik niet zo'n contact heb. Dus die wil ik er dan ook liever niet bij hebben.
Maar een selectie maken van die wel en die niet op het avondfeest doe ik ook niet. Daar krijg je alleen maar miserie mee.
Ik zit dus met de handen in het haar.
Misschien dat jij me hier wat raad in kan geven?
Groetjes
Lins



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik31-5-2009 21:05:32

ik ben kleuterleidster maar geef ook een halve dag per week les in het eerste le leerjaar.
Bij ons heeft iedereen een uitnodiging gekregen (we zijn met een 27-tal collega's). Iedereen van de kleuterafdeling is gevraagd voor het avondfeest, al de mensen van het lager voor de receptie. Alleen twee collega's van het lager waarmee ik meer contact heb, hebben we ook voor het avondfeest gevraagd.
Uiteindelijk is het jullie feest, dus vraag wie je wil. Ik heb me niet aangetrokken wat iedereen er zou van vinden, maar 'k heb gewoon gedaan wat ik het meest logische vond.

groetjes,
Inge (1/8/2009)



caroline
18-7-2009
 Meld misbruik1-6-2009 10:31:36

Hallo,
Ik zat een beetje met hetzelfde probleem. Ik heb enkel de collega's met wie ik samenwerk en de collega's die ik ook buiten het werk zie uitgenodigd. We hebben geen receptie en iedereen op het avondfeest (met eten) vond ik er over.
Eigenlijk moet je gewoon naar jezelf en je gevoel kijken vindt ik!
Veel succes nog
Gr



Mieke
25-7-2009
 Meld misbruik1-6-2009 19:45:12

Ik werk op het secretariaat van een middelbare school... Ik heb er ook les gegeven.
Ik heb in het lerarenlokaal 1 uitnodiging gehangen met een blad bij om in te schrijven.
De directeur en de collega's van het secretariaat heb ik een aparte uitnodiging gegeven.
Wij geven enkel een receptie. Ik heb op het inschrijvingsblad vermeld dat we normaal enkel hun uitnodigen en niet de partner. Ik heb 41 collega's en als ze allemaal hun partner meenamen zouden zij als groep zwaar in de meerderheid zijn... Ik heb er ook bijgezet dat, indien er nog ruimte is (en er zich dus m.a.w. niet zoveel collega's inschrijven) de partners ook kunnen meekomen, ik geef hen in dat geval wel op tijd een seintje. De collega's van het secretariaat mogen wel de partner meenemen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info