Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau => liefst centjes

  7-5-2009 22:28:56
hallo, ik ben ondertussen aan onze uitnodigen begonnen... alleen weet ik niet goed hoe ik de cadeau moet omschrijven! wij wonen al enige tijd samen dus zouden wij het liefst geld vragen maar hoe zet je dat subtiel op een uitnodiging. ideekes zijn welkom
alvast bedankt
Marie Claire
28/08/2009

marie claire
28-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1706


Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik8-5-2009 6:38:58

Hoi Marie Claire,
Ik heb op mijn uitnodigingen een gedichtje gemaakt met de cadeautip.
Iets zoals dit:Als u ons wilt verassen hopen wij dat het in een envelopje zal passen.Ik vond het wel een leuk idee en weer eens wat anders als dat afgezaagde envelopje.Ik hoop dat je er wat aan heb.
Groetjes Tamara



nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 7:38:13

wij hebben gewoon erop gezet: cadeautip + vermelding van het rekening nummer. Dat is heel discreet. Ik wou geen rijmpje op mijn uitnodiging.

nathalie



nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 7:38:17

wij hebben gewoon erop gezet: cadeautip + vermelding van het rekening nummer. Dat is heel discreet. Ik wou geen rijmpje op mijn uitnodiging.

nathalie



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 8:14:58

Hoi,

Gezien wij ook niet zo voor die gedichtjes zijn staat net zoals bij Nathalie een cadeautip: envelop of rekeningnummer... die staan bij ons op de aparte uitnodigingskaartjes receptie/avondfeest.

Succes!

Rebecca
27/06/09



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 8:19:46

idem dito hier : vrijblijvende cadeautip envelopje of rekeningnummer.
was er eerst tegen maar een mini lijst leggen vond ik dan ook weer niet passen want zo hebben alleen de "eersten" de keuze om van de lijst te kiezen, dus heb er mij maar over gezet en zal het dat worden.



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 8:43:13

wij hebben een versje gemaakt
uw aanwezigheid ,geluk wensen en uw lacht dat is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.
heeft u toch aan een cadeautje gedacht die dag
een extratje voor onze huwelijks dat mag.
groetjes



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik8-5-2009 9:44:37

Sabrina: is dit letterlijk je tekst of heb je in het typen een foutje gemaakt (kan hé, ik lees ook nooit m'n berichtjes na) want anders moet het 'extraatje' zijn, en wat is 'voor onze huwelijks'?
Groetjes!



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 9:47:00

Ik vind geld vragen niet gepast. Gewoon omdat je hen uitnodigt en niet moet bepalen wat ze geven.

En als je echt geld wil, dan moet je je geen zorgen maken, want dat doet toch bijna iedereen. Is het makkelijkste.




ellen
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:05:03

hey,

vind het wel normaal hoor dat je stuurt wat de mensen je geven.
bij ons: wij hebben al vele potten en pannen maar nog 1001 plannen (envelopje)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:05:11

hey,

vind het wel normaal hoor dat je stuurt wat de mensen je geven.
bij ons: wij hebben al vele potten en pannen maar nog 1001 plannen (envelopje)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:05:19

hey,

vind het wel normaal hoor dat je stuurt wat de mensen je geven.
bij ons: wij hebben al vele potten en pannen maar nog 1001 plannen (envelopje)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:05:27

hey,

vind het wel normaal hoor dat je stuurt wat de mensen je geven.
bij ons: wij hebben al vele potten en pannen maar nog 1001 plannen (envelopje)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:05:36

hey,

vind het wel normaal hoor dat je stuurt wat de mensen je geven.
bij ons: wij hebben al vele potten en pannen maar nog 1001 plannen (envelopje)



inge
27-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 11:11:36

Ik ben helemaal akkoord met Isabelle.
Een rekeningnummer erop zetten vind ik he-le-maal niet kunnen.
De tijd van eierkokers en wafelijzers is gedaan. Dat gaan de gasten echt niet meer meebrengen hoor.



nele
8-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 11:44:20

Hey,

Bij ons het het doodnormaal om een envelopje of rekeningnummer op de uitnodiging te zetten. De mensen die wij kennen verwachten ook niets anders. We hebben wel aan de drukker gevraagd om voor ons zinnetje een kleinere lettergrootte te nemen zodat het toch niet ZO hard opvalt. Wij hebben holbewonertjes op de kaart en zetten dan ook: Je mag ons steeds helpen bij het aankleden van onze grot op ...
Mijn en zijn ouders vonden het gewoonweg super origineel en grappig maar dat is natuurlijk allemaal heel afhankelijk.
groetjes,
Nele
08-08-09



Wendy
26-6-2010
 Meld misbruik8-5-2009 12:09:47

Hey,
wij gaan normaal dit zinnetje gebruiken.

Liefst voor ons huishouden geen geschenken
maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.

Met dan een rekening nummer erbij.



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 12:53:26

hallo marie-claire,
van mij staat er enkel cadeautip op en dan een tekening van een spaarvarkentje op .
Ik vind dat persoonlijk superleuk.




Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 17:32:17

Wij hebben volgende
"wat ons het meest van pas zou komen?
een centje voor de huwelijksreis van onze dromen" en dan gevolgd door ons rekeningnummer.

xxx
Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 18:51:34

Wij dachten eerst ook een rijmpje te nemen, maar...
Onze uitnodiging begint al met een mooi zinnetje: Waar de liefde tintelt, bruist het bestaan... Onderaan staat nog een rijmpje: Of u wel of niet kan komen, hadden wij graag voor 1 juli vernomen.
En dan nog een rijmpje voor de cadeautip, was net iets van het goede teveel, vond ik...
Het is dus geworden: cadeautip: prentje van een envelopje of rekeningnr.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 22:34:35

Wij hebben:

Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar u mag altijd aan een centje denken.
dan envelopke en rekening nummer

Eerst had ik enkel envelopje, een rekeningnummer vond ik maar raar maar blijkbaar is dit tegenwoordig al goed ingeburgerd. En vragen sommige mensen er echt naar. Toen wij de enveloppen ronddeden vroegen er al enkele mensen naar, ze hadden de tekst nog niet goed gelezen. Het rijmpje is er ook later bijgekomen. Wij vertrekken een paar dagen later op reis, dan zou het zonde zijn van de bloemen.

groetjes, Carolina



Ashley
24-7-2009
 Meld misbruik9-5-2009 9:18:00

Cadeautip: Mocht u ons met iets willen verrassen, hopen we dat het in een envelopje zal passen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info