Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeente op uitnodiging??

  26-4-2009 16:46:26
Vraagje: zetten jullie ook het gemeentehuis (uur en locatie) op de uitnodiging of niet (als jullie die dag ook voor de kerk trouwen natuurlijk)?

Voordeel is dat het plaats bespaart op de uitnodiging, maar moeten we de mensen ook niet inlichten over de gemeente? Hier komt natuurlijk wel minder volk op af dan naar de kerk, maar toch...


Alvast bedankt!

Tofke01
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1066


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 17:49:18

Bij ons staat het erop, maar als je voor de kerk trouwt wordt dat inderdaad meer en meer weggelaten. Vorig jaar trouwde een goede vriendin, maar net die dag vertrokken wij ook op reis. Ik ben dus niet naar de kerk kunnen komen, maar wel nog naar het gemeentehuis. Ik was erg blij dat ik wist om hoe laat ze trouwde, maar anders had ik het zo wel gevraagd, hoor.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik26-4-2009 17:50:07

Wij hebben het wel gedaan! Velen zeiden ons dat we dat beter niet deden, want dat daar mensen gaan op af komen... maar dat vinden we niet erg.
Meestal zullen mensen toch naar de kerk komen als ze kunnen en enkel naar het gemeentehuis als het bijvoorbeeld voor de kerk voor hen niet lukt.
Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik wil dat niet in 'intieme kring' houden :-)
Dat extra zinnetje op de uitnodiging zal zoveel plaats niet innemen hé! :-)

Groetjes

Lien
01/08/2009



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik26-4-2009 19:46:26

hey,

wij hebben het wel op de uitnodigingen gezet.
maar er staat wel op dat iedereen welkom is in de kerk.

groetjes Daisy
25/09/2009



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik26-4-2009 20:52:26

Bij ons staat de uur en locatie van gemeentehuis er niet op. We houden dit liever enkel voor de suite. Enkel de kerk is vermeld op de aankondiging.



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik27-4-2009 18:47:17

Wij hebben de wet doelbewust niet op onze uitnodiging gezet omdat er relatief weinig tijd is tussen wet en kerk. In de buurt van de kerk waar we trouwen is het heel moeilijk om parkeerplaats te vinden. Voor ons met het suite-vervoer is dat geen probleem, wij mogen staan op voorbehouden plaatsen, maar als mensen mee naar de wet gaan en dan naar de kerk moeten, zullen ze heel ver moeten zoeken voor een plaatsje. We wilden vermijden dat mensen daardoor te laat in onze mis zouden zijn, dus hebben we enkel de kerk op de uitnodigingen gezet.

groetjes
Kirsten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info