Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe collectie

  24-8-2005 16:21:07
Hallo iedereen!
Mijn vriend en ik trouwen op 27/05/06.Ik heb al elke mogelijke website zitten afsurfen op zoek naar een mooi trouwjurk maar ik ben blijkbaar geen gemakkelijke. Nu kan ik eigenlijk niet wachten op de nieuwe collectie. Weet er iemand vanaf welke datum die terug te vinden is?
Hopelijk vind ik dan wel mijn droomjurk.
Groetjes!
Hilde

Hilde
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1815


Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik24-8-2005 16:38:55

Ik denk dat de nieuwe collectie vanaf oktober-november te koop is... Verder moet je je niet te veel zorgen maken, voor iedere bruid is er wel de perfecte jurk! Ik heb de mijne pas vorig weekend gekocht en ik trouw op 4/11; dat was het probleem van de wintercollectie die pas vanaf half augustus beschikbaar was... ik was op voorhand ook wat nerveus dat ik mijn zin niet zou vinden, maar nu ben ik dolblij, ik vind het gewoonweg de allermooiste jurk van de hele wereld ;)
Succes!!!
Babara



Ans

 Meld misbruik24-8-2005 16:47:25

Hallo,

Ik ben dit jaar op 28 mei getrouwd en zat ook vorig jaar ongeduldig te wachten tot de nieuwe collectie binnen was. In oktober ben ik al een paar winkels af gegaan maar iedereen raade aan om te wachten tot december-januari dan pas is alles binnen en kan je uit gans de collectie je keuze maken. Ik veronderstel dat het dit jaar hetzelfde zal zijn. Ikzelf heb mijn kleedje in januari gekocht. Succes bij de zoektocht het komt allemaal wel in orde.



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 17:10:46

In de meeste bruidzaken kan je de nieuwe collectie vinden in November. In de bruidswinkel waar ik ben geweest, doen ze zelf een modeshow eind november met de nieuwe collectie. Is ook zo dat ik mijn jurk gevonden heb verleden jaar. De meeste winkels hebben nooit de volledige collectie van één merk in hun rekken hangen, behalve dan met een modeshow, dan hebben ze er altijd meer. Succes bij de zoektocht.



Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik24-8-2005 17:23:34

Hey'
dacht ook zo rond november te gaan kijken voor een trouwjurk.
Wij trouwen net dezelfde dag 27.05.06.
In oktober ook de trouwbeurzen en daar kan je ook vragen aande personen die er staan wannneer hun défilles zijn.



Jochen
15-7-2006
 Meld misbruik24-8-2005 18:23:35

Ik trouw pas op 15 juli volgend jaar en heb al naar 2 trouwwinkels gebeld wanneer de nieuwe collectie binnenkomt en ze wisten me alletwee te vertellen dat het eind september, begin oktober binnen komt. Ik sta ook al te popelen om te passen!!!

groetjes
sofie



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 21:40:46

ik zou aanraden vanaf eind november-midden december. ikzelf heb mijn trouwjurk gekocht in januari 2004 en overal waren de nieuwe collecties helemaal binnen.
veel bruidszaken doen begin december een modeshow om de nieuwe collectie te tonen. ik weet niet van welke regio je bent? anders kan ik je wel zo'n modeshow aanraden.
ik ben er samen naartoe geweest met mijn toekomstige en zo even naar zijn smaak polsen.

groetjes,
sophie



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 21:42:29

oh ja, enne: ik vond ook nergens mijn droomjurk: websites en boekjes zijn vaak bedriegelijk hoor. ik dacht dat bepaalde jurken mij zo goed gingen staan maar toen ik ze aan had trok het op niets.
je zal plots een jurk zien, het aantrekken en denken: "dit is het, mijn droomjurk!!!"
na een tijdje zal de twijfel terug toe slaan: maakte ik wel de juiste keuze (ik had dat toch) todat ik mijn jurk terug aanhad als hij op maat gemaakt was....ik wist: dit is mijn droomjurk!

succes hoor!



An
24-9-2005
 Meld misbruik25-8-2005 8:09:12

Ik denk ook oktober-november. Dan zijn ook de meeste trouwbeurzen waar modeshows zijn om de nieuwe collectie voor te stellen. Je kan mss eerst daar eens een kijkje gaan nemen.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05



els

 Meld misbruik25-8-2005 8:37:38

Ik heb een afspraak gemaakt (24 septmeber) bij miamonta daar zijn de nieuwe collecties al op 20 september binnen. Das natuurlijk in de fabriek zelf. Zij verdelen ook nog andere collecties aan winkels vandaar het het zo vroeg is.

groetjes,

Els



Nadia
1-7-2006
 Meld misbruik25-8-2005 10:51:57

Hey,

Ik ben vooral in linea raffaeli en rembo geïnteresseerd.
De winkel die daar de nieuwe collectie het snelst heeft is Cermo in Turnhout.
Ik heb al een afspraak gemaakt voor 15 oktober, das de eerste dag van de nieuwe collectie voor die merken dan.
Maar net zoals jij, zit ik echt te popelen!!

Groetjes,

Nadia



Christophe

 Meld misbruik25-8-2005 22:22:44

Hallo Hilde,

Wat trouwjurken betreft kan ik je spijtig genoeg niet helpen. Wat live muziek betreft echter wel. Heb je interesse om een live muzikant(en) in de kerk of op de receptie aarzel dan niet inlichten op te vragen op cversaevel@skynet.be

alvast veel succes met je trouwjurk en hopelijk tot hoors,

Elm



carlo

 Meld misbruik30-8-2005 10:39:07

hey hallo

zijn jullie nog op zoek naar een fotograaf?
jullie mogen altijd vrijblijvend een afspraak maken om mijn trouwfoto's aan jullie te komen tonen
groetjes
komakino photography


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info