Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigen collega's

  7-4-2009 12:54:43
Hoi hoi

Mijn verloofde en ik hebben besloten om onze collega's uit te nodigen op de receptie en avondfeest. Nu hebben wij hun partners er niet bij gevraagd. Wij vinden dit normaal, wie doet dit nog?

Groetjes Delfien

Delfien

Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1059


heidi

 Meld misbruik7-4-2009 12:59:19

wij doen dit ook zo, als we de partners er allemaal nog eens moeten bijnemen volgen we het niet meer. De meeste collega's komen toch in groep.



Ellen

 Meld misbruik7-4-2009 13:11:31

Wij nodigen ook de collega's uit waar we het meest mee samenwerken. We nodigen hun partners wel mee uit. Niets is zo vervelend dan geen partner hebben als ze starten met dansen. Je denkt misschien aan het kostenplaatje, maar jouw collega's zullen het fijner vinden als ze hun partner mogen meebrengen en ze zullen ook wel een duurdere cadeau geven waardoor de kostprijs wordt gecompenseerd.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-4-2009 13:13:49

Ik moet eerlijk zeggen moest ik een uitnodiging krijgen enkel voor mezelf dat ik niet geneigd zou zijn om te gaan.
Zelf heb ik ook een probleem met welke collega's wel en welke niet, en inderdaad allemaal met partner wordt al snel een groot aantal.
Daarom ga ik een "selectie" doen. Enkele voor avondfeest en de anderen voor receptie en allemaal met partner.
Begrijp jullie redenering wel maar uiteindelijk zijn er nog mensen op je feest mss waarvan je maar 1 persoon van het koppel kent en toch worden die als koppel uitgenodigd...



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik7-4-2009 13:17:53

Wij vragen de partners er wel bij omdat er redelijk wat collega's zijn die we in onze privé ook zien en van wie we de partners dus ook kennen(zijn dus eigenlijk meer vrienden)
Anderen zien we alleen op het werk maar we vonden dat we het dan niet konden maken om sommige met partner en andere zonder partner te vragen. Zo wordt het idd een grote groep. Het is geen makkelijke keuze.
Maar als er onder de collega's geen echte vrienden zaten zou ik hun partners ook niet vragen, dus ik vind dat je wel gelijk hebt!
Het is jouw feest en je mag kiezen wie je vraagt en wie niet.
Groetjes



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-4-2009 14:05:16

Wij hebben iedereen met partner gevraagd.
Nu is het wel zo dat er bij ons niet zoveel collega's waren, in het totaal waren er rond 50 personen collega's+partner

Ik ben van mening dat ik iedereen wel wil leren kennen, ook de partners...

maar ik versta het wel als je dat niet doet, en denk dat niemand het je kwalijk zal nemen



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 15:16:31

De dichtste collega's vragen we met partner op het dansfeest. De andere vragen we op een aparte receptie 2 dagen na ons huwelijk mét partner (we trouwen op vrijdag - zaterdag uitrusten - zondag receptie voor de collega's en kennissen - maandag vertrekken naar zee). De receptie is dan wel beperkter: glaasje schuimwijn of fruitsap met belegde sandwiches en chips, nootjes e.d.

Meteen ook dé gelegenheid om het trouwkleed nogmaals aan te doen!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 15:55:10

wij vragen wel de partners erbij..



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 16:35:10

Hallo,

Bij ons komen de collega's zonder partner naar de receptie. Op ons werk is dat normaal, iedereen doet het zo. Mijn vriend zou niet graag mee komen want je kent er nauwelijks iemand en we babbelen toch over 't werk...

Grtjes

Valerie
2mei09



Anne

 Meld misbruik7-4-2009 16:37:08

Ik heb weinig collega's en die hebben we mét partner gevraagd, maar de meeste kiezen ervoor om gewoon in groep te komen, dus zonder partner.
Mijn verloofde heeft zijn collega's zonder partner uitgenodigd, omdat dit anders echt té veel zou zijn, het zijn al 50 personen zonder partner, anders zouden we aan 100 zitten...



Delfien

 Meld misbruik7-4-2009 17:43:02

Dank u wel voor deze vele reacties.
Ik werk in een rusthuis en kan moeilijk iedereen uitnodigen waar ik al mee gewerkt hebt. Ik nodig enkel de mensen uit van mijn afdeling en zonder partner (anders teveel mensen en we hebben al een grote familie). Maar de collega's begrijpen het...

Groetjes, Defien



Pietje precies
29-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 4:00:54

Hallo,

Ik werk in een ziekenhuis en weet ook niet wat te doen. ik heb besloten om alleen de collega's te vragen waar ik een heel hechte band mee heb (en waar ik soms tijdens privé momenten mee afspreek). Ook vooral omdat ik bepaalde partners totaal niet ken en mijn toekomstige ook geen partners gaat uitnodigen.
Ik heb dit eens laten vallen op't werk en dat werd me absoluut niet in dank afgenomen. Sommigen zeiden zelfs vlakaf dat ze niet komen als de partner niet mee mag. Ik lig er al maanden wakker van en ga nu toch maar de partners erbij vragen om de kerk int midden te houden. Als je ouders en /of familie hebt die alles betalen of sponseren maakt dat mss niet uit maar wij betallen elke cent zelf en er staat al 150euro op de lijst!!!!

een gefrustreerde septemberbruid



Pietje precies
29-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 4:02:12

150 man bedoel ik (dat komt ervan met al die dure uitgaves!) :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info