Terug naar overzicht
Is niet echt regio vlaams-brabant, maar bij couture ann heb je mooie kleedjes aan democratische prijzen.In Leuven is er Linx en denk dat die een outlet hebben ook, dat zijn dan allemaal kleedjes van linea rafaelli.Veel is natuurlijk afhankelijk van je budget...
Al aan je vriendin gevraagd wat ze verwacht van je kledij?Ik heb dat zo gedaan toen ik getuige was. Ik hoefde gelukkig met weinig kledingsvoorschriften rekening te houden. Het moest deftig en zomers zijn. Door vooraf te vragen wat verwachtingen zijn van de andere partij kunnen er geen misverstanden komen.
Het hangt er idd vanaf wat je vriendin verwacht, ik was vorig jaar ook getuige en ik mocht kiezen wat ik wou aandoen.Ik was wel in een paar winkels naar suitekledij gaan zien maar vond niet direct iets naar mijn zin, ik heb dan een tof kleedje in een boetiekje gekocht(in de solden, anders was het nogal duur)Was een mooi kleedje, kan het nog aandoen voor andere gelegenheden aangezien het niet echt een suitekleedje was.
Ze hebben geen website waar je kunt kijken, maar bij Anne-Sophie Smartshopping (vooral de afdeling Brussel) hebben ze heel veel keuze aan outletprijzen. Mijn getuige heeft daar haar kleedje gekocht en mijn moeder kocht er een feestelijke bloes.
Moet je suitekledij dragen of mag het wat nonchalanter? Belangrijk! Vraag ook eens wat de anderen zullen aandoen!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hey,bij ons was er niemand die vroeg wat er verwacht werd en het was er aan te zien!! Behalve mijn zus en ma( die zich volledig in het nieuw hadden gestoken) is de rest gekomen precies of ze gingen op uitstap naar zee. Ik was toch effe geschrokken van wat de mensen durven aandoen om naar een feest te komen en dan spreek ik over fam. en schoonfam. he!Ik zou het alvast niet durven en mij toch een hele mooie outfit kopen mocht ik getuige zijn!
Mijn getuige, een vriendin, heeft hetzelfde probleempje: is ook van Vlaams-Brabant en wil iet sjiekers aandoen dan ze aandoet op andere feesten, maar wil geen 800 euro betalen, wat ik heel goed versta. Dus tips zijn ook voor mij welkom!Valerie04/07/09
Ik had als getuige voor een vriendin een zijden kleedje gekocht bij Essentiel. Chiquere keten met filialen in o.a. Antwerpen en Leuven.Je kan gewoon naar een deftigere keten of boetiek gaan en daar een leuk ensemble kopen. Dan kom je met 300 euro vaak wel toe. En kan je vaak de stukken later apart nog afdragen op iets anders.Mijn zijden kleedje heeft in de solden 140 euro gekost. Vond ik duur genoeg. Een suite kleed van 400 euro of meer zou ik nooit kopen. (mijn trouwkleedje was 370 in de solden van Tilley)Ik heb ook geluk gehad dat ik die zomer naar twee trouws moest, dus kon ik het meteen 2 keer dragen. Deze zomer zijn we op 3 trouw's uitgenodigd en kan ik het 2 keer aandoen. (3de trouw zijn van dezelfde vriendenkring als jaar geleden, dus die hebben het al gezien)Eerst vond ik 140 euro veel geld, maar als ik het 4 keer kan dragen, valt dat weer goed mee.
Hey!Het hangt ook een beetje af van wat de bruid wilt hé...; Heeft ze een suite? Zijn die allemaal in het lang?? Voor d erest, je kan ook in suitewinkels betaalbare kleedjes vinden hoor. Bv. Bij ann couture in Aalst of Bij Pierre-Yves kan je echt heel mooie betaalbare dingen vinden. Er zijn natuurlijk ook veel duurdere dingen maar praat er gewoon over met iemand van d ewinkel en die kunnen u dan tonen wat binnen je prijsklasse is. Anders heb je mooie 'normale' winkels zoals Essentiel, Chine, BCBG etc... Ik zou zeggen, ga op stap in de stad en ga binnen in verschillende winkels en vraag eens naar hun avondkledij. Groetjes,Marie
Ik heb onlangs een hééél mooie kleedje gezien van Vila! Op de website het laatste jurkje bovenaan: http://www.vila.dk/ Toen ik het prijskaartje in de etalage zag, dacht ik: Dit moet misdrukt zijn: €59.99, dus ben ik binnen gaan kijken en jawel, deze prijs stond ook op het etiket aan het kleedje zelf! Bij 'shops' zie ik geen Vila-shop in België, maar ze verkopen het kleedje o.a. bij Mick in het Waasland Shopping Center.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Oh ja, eerst op 'collection' drukken! Hihi!
Hey Dorien,Bij Anne-Sophie outlet heb ze hele mooie en betaalbare kledij. www.anne-sophie.be groetjesCindy13/06/2009
Ik zou je aanraden om eens binnen te springen bij wat duurdere ketens. Mijn mama heeft haar kleedje gevonden bij inwear en mijn zus bij chine.