Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lucky's disco-bar

  25-2-2009 19:53:27
Heeft er iemand ervaring met Lucky's disco-bar? Ik heb op deze site enkel een aanbeveling door twee collega dj's gevonden (natuurlijk niet echt objectief).
Alvast bedankt

Els
26-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1019


Jeroen

 Meld misbruik26-2-2009 9:35:38

Hey,
nog niet van gehoord, ik vermoed dat het een lokale discobar zal zijn. Op de trouw van een vriendin van ons in de Vossenberg kwam de muziek van iemand uit Roeselare; t was vreed in orde, ze hadden een prachtige lichtconstructie in de vorm van een cirkel op van die gebogen poten boven de dansvloer.



Jeroen

 Meld misbruik26-2-2009 9:38:51

Dag Els,

die discobar waar ik je over gemaild heb kwam van Solico uit Roeselare.
Ze hadden ook zo'n machine mee voor van die rook die op de grond blijft. In elk geval t was chique en verzorgd. ze hebben ook een site www.solico.be

groeten en veel succes!



manuela

 Meld misbruik26-2-2009 16:14:44

ELs,
Nog een geluk dat niet elke disc-jockey staat te vechten op dit forum om voor wat kruimels te komen spelen. Een aanbeveling door een collega is mischien niet echt objectief, maar betekent wel respect. En respect moet je toch verdienen. Heb al andere zaken gelezen op dit forum.. Wat lokale disco-bar betreft, waarom weglopen uit de streek, als hij lokaal aan zijn trekken komt.Daar is toch niks mis mee. Er zijn inderdaad weinig reacties te vinden op dit forum, maar in het gastenboek op zijn website, vind ik niks anders dan positief.
Veel succes Els



Serge

 Meld misbruik26-2-2009 16:27:56

als ik jou of jullie een goede raad mag geven, niet aarzelen Lucky's disco-bar uit ervaring is de beste. komt al verschijdene jaren naar ons straatfeest. Beter dan dat ga je ver moeten zoeken.

groetjes



kris

 Meld misbruik27-2-2009 21:40:27

2 collega's die voor een andere dj reclame komen maken is op dit forum al uniek!! Bekijk de andere posts es hier over dj's. Hoeveel komen er hier reclame maken om toch maar eens te mogen draaien en es van thuis weg te zijn?
Zielig, maar ja, ieder zijn eigen manier van marketingstrategie natuurlijk.
Lokaal zou ik Lucky's niet noemen: hij woont in Bambrugge, speelt inderdaad in de streek maar draait toch ook rond het Brusselse. Als je dat streek noemt, is gans vlaanderen een "streek".
Het feit dat er hier op het forum geen reclame over een bepaalde dj wordt gemaakt, wil niet zeggen dat die dj niet goed is of geen werk heeft, integendeel. Vele reacties (niet allemaal!) zijn totaal niet objectief en velen zijn nog es fake. Kan je je daar dan op betrouwen?? Waarom niet met de dj in kwestie een afspraak maken en een vrijblijvend gesprekje voeren, hij zal je niet opeten hoor en het kost je niks (misschien juist je benzine en je tijd).
Een kleine kanttekening nog: Zelf heb ik ook ervaring met het niet vernoemen of bejubelen en bestoefen van mijn naam hier op het forum. Eerlijk gezegd mis ik het totaal niet, ik kom hier regelmatig es lezen (af en toe hilarische toestanden hier! :-) ) en af en toe help ik wel es iemand vooruit en soms beveel ik wel es een collega-dj aan. Ben ik dan een slechte dj? Momenteel ben ik al meer dan 23 jaar bezig, ben ik niet de goedkoopste (aan dat spelletje doe ik niet mee) en moet ik niet bedelen om boekingen vast te krijgen (zoals sommigen)integendeel, ik geef nog boekingen weg aan collega's (die voor mij de naam "dj" in ere houden), mijn bedrijf draait goed (anders hou je het zo lang niet vol) en mijn klanten zijn tevreden en ik probeer jonge gasten te stimuleren om echt allround dj te worden (ook ni gemakkelijk van tegenwoordig, ze wanen zich meestal Tiesto op hun slaapkamer)!
Maar hier wordt niet over mij "gezeverd" (niet positief en niet negatief). En zo ken ik nog heel goeie dj's in Vlaanderen die al jaren elk weekend hun werk doen en die echt professioneel bezig zijn met hun vak en waarover hier geen reacties te lezen zijn. Allemaal slechte dj's dan? Denk het niet. Er is meer in de wereld dan het forum "Wij Trouwen.com" (oogkleppen-gedrag?)! Meestal ben je hier vlug rond, er wordt altijd over dezelfde dj's gesproken (hoop en al een klein 10-tal). En ongetwijfeld zijn daar ook goeie dj's bij. En sommige mensen redeneren nu eenmaal: iemand met de meeste reacties is den besten! Kan zijn, maar iemand zonder reactie kan misschien wel veel beter zijn???
Els, neem es contact met de dj (dj's) waaraan je denkt en spreek er es meer, dan kom je al veel meer te weten dan sommige reacties op dit forum.
Veel succes!



Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik2-3-2009 12:47:01

Hey Els,

Wij zijn op 7 juni getrouwd en hebben onze trouwfeest laten doen door Lucky, echt geloof me het is een aanrader!! Onze dansvloer heeft echt niet leeggeweest en Luc zorgt echt wel voor de ambiance, wij zijn eerst ook eens op gesprek bij hem geweest en hij staat echt open met wat je zelf wil, is geen dj die gewoon zijn ding komt doen, neen hij bespreekt met je hoe je feest zal verlopen, bij ons is hij zelfs vroeger beginnen draaien omdat de kleintjes moe werden en dan hebben we op kabouter plop beginnen dansen haha, de mensen praten er nog steeds over, en het leukste vond ik dat je achteraf een cdtje krijgt van je trouw live opgenomen, ik luister er nog regelmatig na en dan herbeleef ik weer een stukje van mijn trouwdag, en bij het horen van de openingsdans amai..
geloof me, ga eens met hem praten en je zal zien het vertrouwen is er direct, ik had onmiddelijk een super gevoel..
Volgend jaar is het de eerste communie van ons dochtertje en wij hebben al besloten om terug lucky te vragen hoor..
Hoop je te hebben kunnen helpen? je mag anders altijd mailen hoor..

sarah@dataprint.be

Veel succes nog met je voorbereiding en geniet van je dagje want is echt snel voorbij,

Groetjes van gelukkig bruidje, die ook veel op deze site gesurft heeft en daardoor mijn huwelijk toch in goede banen is verlopen!!

Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info