Terug naar overzicht
Hé Evy, voor referenties stuur een mailtje.grtz rik
Goeiedag Evy.Ik denk wel dat ze goed werk leveren.Je moet natuurlijk wel voor het concept zijn.MvgDJ Christiaanwww.klimaxsmusic.be
Het discovideo-concept...men stelt zich hier soms vragen over, er werd soms wel eens geopperd alsof onze video-set een 'mega-event' is. Wel integendeel, al het materiaal past in een breakwagen. Ons materiaal is zeker niet uitgebreid, als ik zie de hoeveelheid verschillend materiaal andere dj's meesleuren, alles is bij ons compact in 1 rack gestoken, 1 werktafel, projector/scherm en wat lichteffecten. Een camera is steeds bij de hand en wordt zo goed als constant gebruikt voor videoshoots en we nemen ook pics, die wanneer het past vertoond worden.Een dj kan honderden euro's uitgeven aan een duur lichteffect, welke zijn schijneffect verliest in het interieur van een feestzaal.Het videoscherm is ons 'lichteffect', en kan tevens gebruikt worden door het koppel.dmx-lichtsturing, scanners ed zijn eerder, naar mijn mening beter geschikt op fuiven of in discotheken, verblinden en enerveren het publiek van een trouwpartij. Uiteraard zijn we tevens te boeken met een standaard dj-set (uitsluitend muziek) tegen een zeer scherpe prijs.www.wijtrouwen.com/discovideo grtz rik
Hey,Zou je mij misschien hun prijzen eens kunnen doorsturen aub?Dankjewel!anneliesken@telenet.be