Terug naar overzicht
Hoi, Wij zijn hetzelfde van plan met onze bloemen van in de kerk. Ik vond deze site op het internet: http://www.gedachten-gedichten.nl/overlijden-herdenking... Je moet maar eens kijken, misschien zit er iets tussen wat je aanstaat. Ik ben ervan overtuigd dat je op het internet nog wel andere dingen zal vinden hoor! Succes! Groetjes,Sarah
Hey, Sarah bedankt voor het reageren op mijn bericht.Ik ga zeker eens kijken.Fijn dat jullie ook je bloemen geeft.vind het een mooi gebaar.groetjes An
Dag AnIk vind het idee om je bruisboeket op het graf van je opa te leggen super. Ik had juist hetzelfe in gedachten. Mijn papa zal namelijk op onze trouwdag 10 jaar overleden zijn. Het zal sowieso heel moeilijk voor me worden omdat ik een heel goede band met hem had en hem nog alle dagen mis. Ik vind het dan ook maar normaal dat mijn bruidsboeket naar hem gaat. Ik weet hoe je je nu voelt terwijl je dit schrijft en dat dit je waarschijnlijk ook heel moeilijk valt, maar probeer er sterkte uit te putten. Het is een heel mooi gebaar !Met of zonder gedicht wordt het zeker prachtig. Ik heb voor mijn papa een gedicht gemaakt een aantal jaren geleden en dit dan op een steentje laten zetten en zo op het graf, dan bewaart het veel langer, want anders zal de tekst vlug onleesbaar worden.GroetjesAnnelien