Terug naar overzicht
Kelly,Los van de kwaliteit van hun huisdj, is het normaal dat de zaal een vergoeding vraagt voor het gebruik van de installatie.Normaliter zal eender welke dj je een prijs kunnen geven voor een avond vertier zonder discobar en met discobar. Waardoor die vergoeding inse geen extra meekost wordt.cheers, LeBart
beste,u kan ook vragen of de dj zelf z'n materiaal kan meebrengen. wij kunnen dit doen voor u voor 450 € inclusief materiaal en DJ zonder bijkomende kosten zo lang uw trouwfeest duurt.groetjes,www.soreynsound-light.be
de reden dat ze daar met een vaste dj werken is omdat daar waarschijnlijk niemand anders nog wil draaien.ik heb daarzelf een paar keer gespeeld en moest met hun materiaal draaien, en ik moet eerlijk toegeven dat was één van mijn slechtste feesten ooit.Wegens lawaaihinder bij de buren zijn ze daar verplicht om met een geluidsbegrenzer te spelen.De klank is gewoonweg een ramp ! geen bass, geen hoog enkel mid.het amusement, maar mij zien ze daar nooit meer.dj's die zichzelf respecteren gaan volgens mij nooit in om daar nog ook één plaat te draaien.bart
een huisdj is wel gevaarlijk vind ik, het is de keuze van dj van de zaal maar is dat ook jullie keuze? speelt hij net die muziek die jullie leuk vinden? ik zou in iedergeval een paar dj contacteren en bij diegene dat het klikt daar moe je voor gaan! ook al kost die nu ietske meer of minder maar een trouwfeest heb je maar 1 keer! PS ik ken wel een leuke dj contacteer hem maar eens op 0473/962169