Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans?????

  27-7-2005 20:25:54
HELP is iedereen echt nog zo meelig ivm openingsdansen wij zijn nog op zoek maar vinden de meest gebruikte liedjes echt niet om aan te horen. Willen iets niet alle daags maar toch een mooie slow.Wie Helpt ons.

Groetjes Annelies

Annelies
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 3874


Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik27-7-2005 21:07:14

ok ik doe een poging: 'teardrop' van Massive Attack, een rustig nummer van Shivaree, dit vond ik ook wel een spetterend idee (wel geen slow), de twist uit Pulp fiction.

groetjes



Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik27-7-2005 21:11:51

hier denk ik juist nog ff aan; iets uit de soundtrack van 'Le fabuleux destin d'Amelie Poulain'?



karen
22-7-2005
 Meld misbruik27-7-2005 22:09:26

Wij zijn ondertussen 5 dagen getrouwd. Als openingsdans kozen we voor Amazed van Lonestar. Niemand kende dit nummer dus afgezaagd kun je het zeker niet noemen.
Veel succes
Karen



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-7-2005 8:18:51

Zelf kiezen we wel voor zo'n melige openingsdans. Maar in de mis gebruiken we onder meer 'Kiss from a rose' van Seal. Heel mooi en toch niet zo alledaags, zeker niet als openingsdans. Misschien vind je dit wel ok?



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik28-7-2005 8:36:21

hoi bruidjes

Ja, de soundtrack van Amélie Poulain is wel een goed idee! Daar heb je zo twee van die 'oude' liedjes met een schitterende tekst: "si tu n'étais pas là, comment pourrais-je vivre ..." of "if it's crime loving you, then I'm guilty" :) echt heel leuk, maar of ze zo dansbaar zijn da's dan weer wat anders ;) Wij spelen ze zeker op onze receptie maar gaan voor de openingsdans voor een echte 'plekker' van Joe Cocker

Vele groetjes!
Gaelle



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 9:12:11

Als je echt iets "anders" wil... op een trouwfeest enkele weken geleden had het koppel als openingsdans gekozen voor het nummer "liefde is alles" van Bart Peeters. Echt een heel mooi nummer, met een prachtige tekst.



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik28-7-2005 9:41:42

Hebben wij ook nog willen de "Jack Rabbit Slim's Twist contest" uit Pulp Fiction ... echt cult!

Maar bij ons is het duel uitgevochten tussen "she" van Elvist Costello en "kissing you" van Des'ree (soundtrack van Romeo en Juliet)....

Ik zit nu constant met nummer in mijn hoofd

... al 26 dagen getrouwd ...

Joyce



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 10:35:12

Wij nemen "one" van U2...op 6/8

Ik hoorde ook al het mooie "into my arms" van Nick Cave en een liedje uit four weddigs en a funeral, maar ik ken d etitel spijtig genoeg niet.heel apart!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-7-2005 11:47:35

Dag annelies

I want you van Elvis Costello is heel mooi. Helemaal niet melig!

Groetjes

Vicky



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik28-7-2005 12:28:44

Dag Annelies

Bij ons wordt het hoogst waarschijnlijk: U2, met het liedje: in a little while.

Zeker niet melig, er zit zelfs een vlugger stukje in, dus we moeten dringend beginnen oefenen ;-)

Maar eigenlijk ben je gewoon het beste dat je op zoek gaat naar een nummer die voor jullie iets betekent.

dit nummer heeft voor ons 2 redenen: 1: het is een liedje waar we samen herinneringen aan hebben. en 2: ben helemaal weg van U2...


Groetjes

Vanessa



Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik28-7-2005 13:24:59

Hallo Annelies

Ik vind dat wij een originele openingsdans hebben...
Alicia Keys 'If I ain't got you'.

Veel geluk
Fieke



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik28-7-2005 13:42:42

Hallo,

Wij hadden 'Parce que c'est toi' van Axelle Red. Het is ondertussen al 26 dagen geleden.
Nog veel plezier aan de voorbereidingen en geniet ervan!
Ann



Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 15:40:06

Hoi,

wij hebben gekozen voor "Come away with me" van Norah Jones. Tweede keuze was "Wish you were here" van Pink Floyd en ook "I want you" van Elvis Costello was altijd een favoriet.

Groetjes
Nathalie
05-08-2005



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik29-7-2005 20:05:22

Wij trouwen op 17 september en de muziek uit Amélie Poulin wordt live gespeeld tiojdens de mis, het wordt echt superromantisch! Zo'n lekkere parijse Mont martre sfeer..;
Ik kijk er al naar uit!

Onze openingsdans wordt "What a difference a day made" van Jamie Cullu, speciale betekenis èn prachtig sfeernummer.

We wilden eerst gaan voor "Come what may" uit Moulin Rouge, lekker theatraal!!! Maar omdat het ander nummer toch een speciale sfeer schept hebben we uiteindelijk dat gekozen.

Veel geluk,
Jozefien



Björn
2-9-2006
 Meld misbruik30-7-2005 17:11:12

Een goede tip :

All my life van KC & JOJO

Gewoon prachtig




Leen
27-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 19:39:56

Metallica met Nothing else matters!!! Kippevel gegarandeerd!



Isabelle
9-7-2005
 Meld misbruik1-8-2005 13:30:27

Wij hadden Faits moi une place van Julien Clerc. Geen doordeweeks, afgezaagd liedje, maar een heel mooie tekst! Ook goed dansbaar.
Veel succes!



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-9-2005 10:02:19

Hallo,

Als je echt eens iets anders wil, neem dan iets uit 'Moulin Rouge'. Your song en Come what may zijn prachtige nummers en die vind je zelden of nooit in een lijst met openingsdansen terug!!!! Zelf zijn we ook nog aan het twijfelen tussen 'Come what may' en 'From this moment' van Shania Twain omdat deze 2 nummers gewoon heel speciaal zijn voor ons maar dan wel elk met een heel uiteenlopend verhaal!
Heel veel plezier verder met het zoeken!!!

Grtz Debra



Peter

 Meld misbruik13-4-2006 11:33:13

Dag Annelies,

Waarom ga je het eens niet gaan zoeken in een andere muziekstijl. Zoals je zegt het hoeft niet altijd pop rock of andere te zijn. Je kan het eens gaan zoeken in de folk of andere wereld muziek? Daar zitten ook leuke slows in.

groetjes
Peter


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info