Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje aan de kerk

  26-1-2009 19:34:53
Hoi bruidjes,

Graag had ik wat ideetjes willen opdoen om iets te kunnen geven aan de kindjes die bij ons zouden komen aan de kerk. ik had iets in gedachten als 'bellenblazers' met snoepjes ofzo, waar vind ik een redelijke prijs hiervoor?

Peggy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1163


Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:34:02

Hey Peggy,

Ik heb aan zee voor de kindjes bellenblazerkes en van die mini-windmolentjes gekocht, daar gaan we dan van die bollen met soort smartiekes aanhangen.

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



daisy
25-9-2009
 Meld misbruik27-1-2009 13:09:45

hallo,

Regelmatig hebben ze in de zeeman bellenblaasjes.
Momenteel heb ik er gkocht aan 0,29 euro voor mijn dochter haar verjaardag, om uit te delen in de klas.

groetjes Lieven en Daisy.
25/09/2009.



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik27-1-2009 14:29:30

Wij hebben in AVA papierwaren kleine plastic eendjes gekocht. Oranje en paarse. Aan de oranje eendjes hangen we een paars zakje en aan de paarse eendjes een oranje zakje. Die zakjes vullen we met smarties. Aan het lintje waarmee de zakjes aan de eendjes vastgemaakt worden hangen we een klein kaartje met onze voornamen op en op de achterzijde onze trouwdatum.
Barbara
10-4-2009



heidi

 Meld misbruik27-1-2009 18:42:18

wij geven een potlood met een wit beertje op met daaraan een doosje met witte snoeprijst en hartjessmarties, we vonden de neutrale kleuren mooi (wit en grijs), en zo past alles weer bijeen, wij werken namelijk met de kleurtinten grijs en ivoor zodat alles mooi op elkaar is afgestemd
16 Mei 2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info