Terug naar overzicht
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
Party dj Wim is een van de grotere en bekendere dj-centra uit het Leuvense.Als je bijzondere wensen hebt, alles duidelijk communiceren dat de dj die het beste aansluit bij jullie stijl op jullie feest zal verschijnen.Cheers, Bart
Helena, naast je muzikale wensen krijg je er een projector/scherm bij voor je foto/slide/presentaties van vroeger en van de dag zelf (maken we zelf). Alle muziek zie als clip op het scherm. Bovendien wordt alles vanaf de namiddag gefilmd in HD + foto's als resultaat op menu-DVD. Geen extra costs.Mail voor meer info@discovideo.be of voor videosamples,referenties,andere ideeën...www.wijtrouwen.com/discovideo mvg Rik
Hey, wij waren vorig jaar op een trouwfeest in de Waerboom.Wij hebben ons goed geamuseerd en klimaxs music was de dj.Toch wel een aanrader volgens ons.Ik denk dat zijn site wwwx.klimaxsmusic.be is.GreetsAnn & DavidAnn &
Sorry het is www.klimaxsmusic.be
Hallo,Misschien kan ik jullie wel helpen:www.djjoeri.com mvg
Hallo Helena,ik kwam jouw bericht hier tegen, en ik vroeg me af of jij al een dj gevonden had.Wij zijn momenteel ook op zoek naar een dj. en Party dj Wim is een kanshebber.Groeten,Nathalienathalievanaerschot@hotmail.com