Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje Structuur

  21-1-2009 13:28:40
Hey Bruidjes, Bruidegom'tjes,

wij zouden graag ons misboekje een persoonlijke tint geven, maar weten jullie wat je zelf mag "aanpassen" en wat "verplichte" teksten zijn? ik heb ook al gehoord, dat soms de pastoor over de teksten moeilijk kan doen? hebben jullie ervaringen? of websites, waar je voorbeelden kan vinden van misboekjes? of hebben jullie er eentje dat jullie kunnen doorsturen?

Wij zouden er graag een origineel exemplaar van maken.

Alvast bedankt
groetjes
Tania

Tania
5-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 964


mieke
7-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:10:42

dat hangt echt af van pastoor tot pastoor wij zijn volledig vrij in onze teksten; moet je dus maar eens aan je pastoor vragen; op http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm vind je heel veel misboekjes

trouwdatum 07/08/09



heidi

 Meld misbruik21-1-2009 15:54:06

wij hebben ons gehele misboekje zelf gemaakt, alleen een paar verplichte kerkelijke teksten, maar ook daar hadden we keuze genoeg in, we zijn nu vorrige maand naar de pater geweest en die heeft alles goedgekeurd en nu zijn ze dus al af, trouw is op 16 Mei 2009, maar ik wou dit al achter de rug hebben



arne
23-5-2009
 Meld misbruik28-2-2009 16:42:19

De eerste lezing en het evangelie is het moeilijkst... de rest mag je een eigen twist aan geven. :)
Groetjes

Candy
http://arnecandy.skynetblogs.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info