Terug naar overzicht
Mieke, mocht je een uniek feest willen, surf eens naar http://www.wijtrouwen.com/discovideo Alle feestmuziek geprojecteerd op scherm, ook jullie oude of nieuwe foto's. Alles wordt gefilmd in HD, gemonteerd op menu-dvd, gratis foto's, geen overuren/verplaatsing...'scherpe prijs all-in', meer info@discovideo.be mail of voor multimedia-voorbeelden, grtz rik
kijk eens opwww.myspace.com/djdigna géén spectaculaire website maar wel misschien dé dj voor u feestdj digna is komende van Antwerpen , draaide onder meer in het fenikshof en hof van ryen als dj
Heykes.Mijn broer trouwde in hotel Beveren en deze had klimaxs music.Iedereen was zeer tevreden over de muziek. Zijn site is www.klimaxsmusic.be Greets Femke
Ik woon in Merksem.cheers, LeBart
hey miekeals deejay ben ik er al een aantal keren gaan draaien in feestzaal de groen jagerhet is een prachtige locatie waarbij u feest stijl en sfeervol verloopt.voor meer informatie kan je mailen op the-maxx@telenet.begroetjes discobar the maxx
BesteWij hebben in deze zaal ook al een paar keer gedraaid.De service is daar super.Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan je altijd eens een bezoekje brengen aan onze website.www.partylighting.be Hebt u nog vragen of wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Geheel vrijblijvend : www.strobosounds.com . Goeie muziek, mobiel in gans Vlaanderen, dus ook Brasschaat.